Heerlijk klassiek! Enjoy
Dank! Ik heb nu al voorpret met bandjes uitzoeken.
Die missie is nog steeds gaande matroos. Dit is een sidemission. 
Ah kijk! Hij is binnen!
Ik vind hem precies even mooi als op de stockfoto’s!
Geniet er van!
Cartier Tank solo! Nice 

En hoe bevalt ie in real life?
Gedurfd
ben benieuwd of je die makkelijk weer kwijt geraakt als hij toch niet bevalt… In tussentijd, geniet ervan!!
Je bent het referentienummer vergeten
@HanDavinci Genoeg inspiratie voor een toolwatch van max 42mm en minimaal 200 meter water resistant 
Tnx 

Het is een rare snuiter dat is een feit , ondanks de flinke maat voor mij prima draagbaar. 
Dat is wel een dingetje … Dat was ook bij mijn laatste aankoop (de Chronomat) iets wat me eerst tegenhield. Maar ik vond/vind hem gaaf… zoals deze P01 ook. Al lang over na aan het denken. Nu toch maar eens gedaan. Ach ja anders schrijven we maar flink af 
Ondanks dat deze niet heel erg geliefd lijkt te zijn, zijn er volgens mij best wel wat die het wel leuk vinden. Ik ook.
Als je flink wilt afschrijven mag je altijd een berichtje sturen 
Blij te zien dat mensen ook gewoon kopen wat ze leuk vinden
Veel plezier er mee! 
Als je flink wilt afschrijven mag je altijd een berichtje sturen
Ik hou het in m’n achterhoofd maar eerst maar eens
Veel plezier er mee!
gaan hebben 

Gaaf Roy! Zeer aparte verschijning…beetje vreemd maar wel lekker.
Hoe bevalt ie tot nu toe?
Hoe bevalt ie tot nu toe
Tnx David… van 12:00u t/m nu bevalt hij super 
Geinig horloge hoor… moest er eens van komen 
Oh haha…nog pas 3 uurtjes idd. Maar eerste indrukken zijn wel vaak veelzeggend is mijn ervaring.
Gaaf hoor…enjoy! 
Maar eerste indrukken zijn wel vaak veelzeggend is mijn ervaring
Klopt zeker! Dat is hier ook wel eens anders geweest 
Oei, da’s unne fraaie!!! 
Ik vind deze foto’s gewoon leuk. Mooie collectie.




