Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mijn stroopwafelman had er nog 1 liggen :joy::+1:

9 likes

Heej, daar is ie!
Het is echt een monster he? Ik heb hem ook een paar keer om gehad omdat hij toch wel trekt. Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Zo te zien kun je hem in ieder geval prima hebben!

1 like

Een NA van een goede vriend die het ook tijd vond voor een horloge omdat ik er zoveel over praat…

Mede vanwege de liefde voor dit merk van @Chillekasper heb ik hem gewezen op Invicta. Hij is er erg blij mee :smile:

5 likes

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::joy: omdat je er zoveel over praat!:laughing:

2 likes

De Invicta Pro Diver 8926 was ook mijn eerste automatische horloge that started it all…:sunglasses: :+1:

Wel met de scalloped bezel omdat ik geen directe Rolex hommage wilde…

1 like

timthumb

7 likes

Morgen komt deze binnen

En gaat op deze

28 likes

Dat gaat goed komen!

1 like

ehhhh ik zei dat die niet te vinden was maar heb hem gevonden :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Eentje die al een poos op het lijstje staat! :hugs: De GS Quartz met zwarte plaat!

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/b/c/7/bc76861d391180e4b2fb18493d0bcf532c4d61bb.jpeg

27 likes

Hey gaaf Sven…dus toch nog. :ok_hand: De aanhouder…

1 like

Binnenkort maar even opnieuw meeten, we gaan allebei hard! :joy:

1 like

Mooie Tudor, Roy!:ok_hand:

Heel veel plezier ermee gewenst!:slightly_smiling_face:

1 like

Heb je een origineel glaasje?

1 like

Yes!!! met de chrome rand. :grin::grin::grin::grin: Je jaagt me wel op kosten hoor :joy::joy::joy::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ach jonge toch…:smile:
Waar heb je het gevonden ?

1 like

3 likes

heel raar maar er zat een heel horloge aan vast. :wink:
En 1 die met een serienummer van Maart 1969 nog ouder is dan mijn huidige variant uit April 1969. Ter info, de oudste die vooralsnog bekend zijn van de 6139 6000 serie komen van Februari. Oudste 6139 die gevonden is , is trouwens een 6010 uit Januari 1969. Dat tesamen met een prototype die stamt uit september 1968 bevestigt dat Seiko de eerste was met het automatische chronograaf uurwerk en niet Zenith (prototype in Januari 1969 en productiemodel in Najaar 1969) of de joint venture van Heuer (bekendmaking in Maart 1969 toen Seiko al meer dan een maand reguliere productie aan het draaien was ter voorbereiding van de aankondiging in Mei 1969. En terwijl dit voor Zenith en de Joint Venture van Heuer een bijzonder moment was, besteedde Seiko er niet zoveel aandacht aan. Reden was waarschijnlijk de veel grotere aankondiging die Seiko deed in December 1969 met de release van de Astron, s’werelds eerste quartz horloge.

Dank je! Het moest er eens van komen Harry :grimacing::wink:

1 like

Mooi man, ben blij voor je…:+1:
Maar, je zoekt dan eigenlijk nog een glaasje…:smile:

1 like