inderdaad 





Aankoop was ook aparte gewaarwording… Ehh oke en nu, want de april versie doe ik niet weg, die is in uitstekende staat… hmmmm en nu?? 




Ik heb toch nog een 6139 6000 incoming uit maart 1969 met de TAD dial, hopelijk de frosted hands en het originele glaasje met chromen rand. Kon het toch niet laten hahaah
Dat is leuk. Je ziet de metalen rand al met de bezel er nog op. Maar wat je nou met 3 blauwe uit 69 
inderdaad… die van April blijft, kast is haarscherp en dial is in zeer goede staat. Die van Juni mag weer weg. En deze blijft natuurlijk ook


…een Seikootje…
Ik zie 6 maal dezelfde horloge?
(
)
Fijn dat jij hem mooi vindt.
Ik vroeg me een tijdje terug hier af of dit verkoopt. Kennelijk toch liefhebbers voor.
De Speedmaster Date 3210.50.00 full set.

Ben benieuwd Cees 

Ik ben net zo benieuwd Moyà 
En de deal is gecanceld. Bleken er achteraf toch nog krasjes te zitten op het saffier 
Back to the drawing board.
Dan toch maar deze?
Of deze?
Wat een hobby 
Neen.
Stug doorzoeken naar de andere kleurstelling. Die is toffer!













