Het Grote Incoming topic (deel 3)

Tuurlijk…PostNL weer… :expressionless:

On it’s way.

Geïnspireerd door het blauwe deel en omdat ik ergens in mijn achterhoofd er nog een ideale Geckota band voor had… (maar de gemonteerd vind ik ook fraai)

11 likes

Hoeveel Rolexen heb je nu?

1 like

Helaas maar 1, maar ik klaag niet…

4 likes

Dat kan beter!

1 like

Deze via Yahoo Auctions op de kop getikt! Heeft sowieso een service nodig maar de prijs was dan ook erg aantrekkelijk voor een Monodatic. Zeker aangezien deze een bijzondere kast met “cornes de vache” lugs heeft. i-img640x480-1595058676l27nga1079754

10 likes

Ik werd door @Dave76 gewezen op de Casio aanbieding bij Van Klaveren Juwelier, in het topic ‘Leuke aanbieding gezien ergens? …’ En nu incoming, m’n eerste Casio :sunglasses:

GBA-800UC-5AER

3 likes

Een dubbele vandaag :slight_smile:

53 likes

Die ingenieur :ok_hand:

2 likes

Inderdaad

1 like

Mooi Jeroen! En wat heb je naar Jaap gebracht?

1 like

Dat blijft een boeiend ding die Ingenieur. Er wordt veel positief op gereageerd. Toch giert hij van forumlid naar forumlid. Ik heb zelf ook een zwarte en een witte gehad. En ze zijn gewoon prachtig. Maar hij wordt vaak snel weer verkocht. Hoe kan dat toch? Hij is mooi, goed draagbaar, veelzijdig.

4 likes

Zegt dat niet iets meer over het flipper gedrag van de meeste forumleden?

Klopt helemaal… ik zat er onlangs nog even over te denken: voor mij net iets te zwaar, niet helemaal fijn af te stellen en te gewoon te mooi :smile:

Of dit :see_no_evil:

2 likes

Van harte met deze incoming @Marcel_M

En sorry…

1 like

Beide heel mooi!!

1 like

Schitterend man!:heart_eyes::+1:

1 like

Toe maar, en ook niet de minste!
Kon je niet kiezen :thinking:

1 like

Dat doe je goed. :smiley::+1: Prachtig duo erbij :ok_hand:

1 like

Flipper gedrag gaat er tzt wel af😏

1 like