lekker! Naja het zal vrijwel hetzelfde zijn, maar dan zonder opdruk van Bergeon.
Het grootste verschil zit hem in de vorkjes. Vorkjes van Bergeon passen gewoon in zo’n tooltje van Ali en zijn te bestellen via Cousins UK.
Yep, slimme zet.
Ik kon zon Bergeon voor een schappelijke prijs overnemen. Dan vind ik het wel leuk.
Welk model is dit? Cool ding! 
is wel even oefenen hoor … en ik zou nog steeds de lugs afplakken 
Heb jij hem ook?
Afplakken doe ik nooit. De achterzijde laat mij koud van een horloge.
Ik heb de Cousins UK versie, maar wel met Bergeon vorkjes … Het werkt wel wat beter dan alleen een standaard Bergeon 6767 bij bracelets.
Neen
Ff kijken waar dichtsbijzijnde depot is. Haal m vaak daar gewoon ‘s avonds op. Doen ze niet moeilijk over. Nummer van Apeldoorn heb ik wel voor je 
Yes, mijn 2e Geckota is onderweg 
Zeer tevreden over de S-01, die krijgt nu met de G-02 een lekker zonnig maatje erbij 
Hahahahaha prachtig deze gif 

Geïnspireerd uit het blauwe deel, en de modelauto die erbij zit vond ik ook wel leuk 

Lekker zeg! 

Fraai horloge. Wat ik echter niet zo goed begrijp bij Yema is dat het inhouse uurwerk goedkoper is dan de Yema horloges met ETA uurwerk. 
Die yema is tof. Maar wtf staat er ‘patent pending’ op de plaat?? Dat kan genomineerd voor de slechtste tekst ooit op een wijzerplaat…
zonde.
Doe mij effies verslag off dit echt zo lekker werkt, staat bij mij ook nog op het lijstje.
Lekker zeg op die tropic!
Altijd een beetje spijt gehad van de verkoop van mijn Presage, dus deze Citizen is een mooie vervanger 
En mezelf die LHD maar cadeau gedaan. Iets over budget, maar een leuke deal kunnen sluiten hier op het forum.
Nice!
Bij de dealert uit de UK?







