Het Grote Incoming topic (deel 3)

Lol echt net dit besteld, maar dan van ome ali

Niet mijn foto, wél incoming

10 likes

lekker! Naja het zal vrijwel hetzelfde zijn, maar dan zonder opdruk van Bergeon.

Het grootste verschil zit hem in de vorkjes. Vorkjes van Bergeon passen gewoon in zo’n tooltje van Ali en zijn te bestellen via Cousins UK.

1 like

Yep, slimme zet.
Ik kon zon Bergeon voor een schappelijke prijs overnemen. Dan vind ik het wel leuk.

1 like

Welk model is dit? Cool ding! :sunglasses:

1 like

is wel even oefenen hoor … en ik zou nog steeds de lugs afplakken :grin:

2 likes

Thx! G-Shock GA 2110 groen. Ook wel de CasiOak genoemd. Snap echt niet waar ze dat vandaan hebben :nerd_face:

1 like

Heb jij hem ook?
Afplakken doe ik nooit. De achterzijde laat mij koud van een horloge.

2 likes

Ik heb de Cousins UK versie, maar wel met Bergeon vorkjes … Het werkt wel wat beter dan alleen een standaard Bergeon 6767 bij bracelets.

Neen

1 like

Ff kijken waar dichtsbijzijnde depot is. Haal m vaak daar gewoon ‘s avonds op. Doen ze niet moeilijk over. Nummer van Apeldoorn heb ik wel voor je :joy:

1 like

Yes, mijn 2e Geckota is onderweg :sunglasses:
Zeer tevreden over de S-01, die krijgt nu met de G-02 een lekker zonnig maatje erbij :star_struck:

12 likes

Hahahahaha prachtig deze gif :clap:t2::clap:t2:

Geïnspireerd uit het blauwe deel, en de modelauto die erbij zit vond ik ook wel leuk :grimacing:

FC_PR_2016_VintageRally_Healey_Pictures_W500_H500px_21-1

15 likes

Impulsaankoop…
…met inhouse caliber MBP1000

33 likes

Lekker zeg! :sunglasses::+1:

Fraai horloge. Wat ik echter niet zo goed begrijp bij Yema is dat het inhouse uurwerk goedkoper is dan de Yema horloges met ETA uurwerk. :sweat_smile:

Die yema is tof. Maar wtf staat er ‘patent pending’ op de plaat?? Dat kan genomineerd voor de slechtste tekst ooit op een wijzerplaat… :joy: zonde.

6 likes

Doe mij effies verslag off dit echt zo lekker werkt, staat bij mij ook nog op het lijstje.

1 like