Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ik heb de Cousins UK versie, maar wel met Bergeon vorkjes … Het werkt wel wat beter dan alleen een standaard Bergeon 6767 bij bracelets.

Neen

1 like

Ff kijken waar dichtsbijzijnde depot is. Haal m vaak daar gewoon ‘s avonds op. Doen ze niet moeilijk over. Nummer van Apeldoorn heb ik wel voor je :joy:

1 like

Yes, mijn 2e Geckota is onderweg :sunglasses:
Zeer tevreden over de S-01, die krijgt nu met de G-02 een lekker zonnig maatje erbij :star_struck:

12 likes

Hahahahaha prachtig deze gif :clap:t2::clap:t2:

Geïnspireerd uit het blauwe deel, en de modelauto die erbij zit vond ik ook wel leuk :grimacing:

FC_PR_2016_VintageRally_Healey_Pictures_W500_H500px_21-1

15 likes

Impulsaankoop…
…met inhouse caliber MBP1000

33 likes

Lekker zeg! :sunglasses::+1:

Fraai horloge. Wat ik echter niet zo goed begrijp bij Yema is dat het inhouse uurwerk goedkoper is dan de Yema horloges met ETA uurwerk. :sweat_smile:

Die yema is tof. Maar wtf staat er ‘patent pending’ op de plaat?? Dat kan genomineerd voor de slechtste tekst ooit op een wijzerplaat… :joy: zonde.

6 likes

Doe mij effies verslag off dit echt zo lekker werkt, staat bij mij ook nog op het lijstje.

1 like

Lekker zeg op die tropic!

1 like

Altijd een beetje spijt gehad van de verkoop van mijn Presage, dus deze Citizen is een mooie vervanger :wink:

En mezelf die LHD maar cadeau gedaan. Iets over budget, maar een leuke deal kunnen sluiten hier op het forum.

29 likes

Nice!

Bij de dealert uit de UK?

Was me opgevallen, minpuntje maar geen probleem verder…
Zie wel vaker overbodige tekst…
Zal op het Navygraf slaan.
Zonder leesbril zie ik het toch niet.:blush:

=edit= Het opschrift op deze re-issue stond ook op de originele versie. Hierdoor vind ik het wèl een leuk opschrift ! :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Ik heb liever inhouse dan ETA persoonlijk.
Kan toch zijn dat als je zelf iets produceert de kosten lager zijn dan afnemen van een derde partij ?

Ik denk dat die tekst ook op de originele uitgave in de zestiger jaren heeft gestaan. Hier een stukje tekst over de beschrijving van een origineel exemplaar:

“Furthermore, the inclusion of the ‘Patent Pending’ text is always a very cool addition and this was in relation to the yachting timer patent that was submitted by Yema.”

1 like

:slightly_smiling_face: ja zag het ook. Nu ik begrijp waarom het er staat vind ik het een leuke toevoeging !
Bedankt voor de info :+1:t2:

Ok. Dan wel weer beetje te begrijpen… :joy:

1 like

De oplettende lezer zou dit kunnen hebben zien aankomen, voor mij (en de verkoper) een klein beetje onverwacht.

Een iets andere vlieger, door een vlieger, die technisch ook wat anders dan de meeste andere is.

Dit forum is zo slecht voor mij :joy:

11 likes