Het Grote Incoming topic (deel 3)

Lekker zeg op die tropic!

1 like

Altijd een beetje spijt gehad van de verkoop van mijn Presage, dus deze Citizen is een mooie vervanger :wink:

En mezelf die LHD maar cadeau gedaan. Iets over budget, maar een leuke deal kunnen sluiten hier op het forum.

29 likes

Nice!

Bij de dealert uit de UK?

Was me opgevallen, minpuntje maar geen probleem verder…
Zie wel vaker overbodige tekst…
Zal op het Navygraf slaan.
Zonder leesbril zie ik het toch niet.:blush:

=edit= Het opschrift op deze re-issue stond ook op de originele versie. Hierdoor vind ik het wèl een leuk opschrift ! :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Ik heb liever inhouse dan ETA persoonlijk.
Kan toch zijn dat als je zelf iets produceert de kosten lager zijn dan afnemen van een derde partij ?

Ik denk dat die tekst ook op de originele uitgave in de zestiger jaren heeft gestaan. Hier een stukje tekst over de beschrijving van een origineel exemplaar:

“Furthermore, the inclusion of the ‘Patent Pending’ text is always a very cool addition and this was in relation to the yachting timer patent that was submitted by Yema.”

1 like

:slightly_smiling_face: ja zag het ook. Nu ik begrijp waarom het er staat vind ik het een leuke toevoeging !
Bedankt voor de info :+1:t2:

Ok. Dan wel weer beetje te begrijpen… :joy:

1 like

De oplettende lezer zou dit kunnen hebben zien aankomen, voor mij (en de verkoper) een klein beetje onverwacht.

Een iets andere vlieger, door een vlieger, die technisch ook wat anders dan de meeste andere is.

Dit forum is zo slecht voor mij :joy:

11 likes

Oeehh heel gaaf! :smiley:
Deze vind ik erg interessant. Ben zeer benieuwd hoe deze in het echt is!

1 like

Ik ook :joy:

1 like

Meestal lijken die mails van Zelos niet, of laat binnen te komen. Maar gisteren kennelijk wel op tijd. Meteen vanuit de kroeg in het buitenland besteld voor een luttele 269 dollar.

De originele in het blauw is een van mijn favoriete horloges, nu een wat kleinere Hulk killer erbij (vrij geleend van de video over het origineel van Jodi)

5 likes

Besteld en onderweg. De nieuwe Spinnaker Boettger dive. Limited edition 300 pieces only.
Pictures from Spinnaker site.

MOVEMENT
Miyota 9015 Automatic 3 Hands with Date

CASE
MATERIAL : Stainless Steel
DIAMETER (mm) : 42
THICKNESS (mm) : 13
SHAPE : Round
COLOUR : Stainless Steel
BEZEL : Unidirectional Bezel

DIAL COLOUR : Black

BAND
TYPE : Solid Stainless Steel Bracelet
COLOUR : Stainless Steel
BUCKLE : Fold Over Buckle with Safety Lock and Push Button
WIDTH (mm) : 26

WATER RATING
WATER RESISTANCE : 30 ATM

OTHER DETAILS
WATCH WEIGHT (g) : 220
WARRANTY : 2 Years International

13 likes

En ingecomed, de aanbieding Casio GBA-800UC-5AER:

Was bang dat ie veel te groot zou zijn om mijn polsje van 19,5 cm, maar kan heel goed :hugs::

6 likes

Ziet er goed uit, snap alleen het datumvenster op de eerste 2 foto’s niet :astonished:
Oh wacht, de plaat ligt veel lager dan de urenmarkers :laughing:

1 like

Dat kan zeker!

Maar dat lukt alleen als je ergens de kantjes er vanaf loopt.

Wat ik denk is dat de Hema in-house werken op over een langere periode niet meer te servicen zijn omdat er onvoldoende onderdelen zijn.

Ja bijzonder ontwerp met zwevende indices.

9 likes

Leuk! Moet vwb kleur/materiaal beetje denken aan een ouderwetse Nintendo :grinning:

1 like

Vertel

Tijdje heb ik mij gedeisd kunnen houden maar 3 appeltjes voor de dorst onderweg en de vierde krijg ik hopelijk goed nieuws van de AD

Here we go

Sinn 556 I B op de H link band met ETA top grade uurwerk rechtstreeks van Sinn.de :ok_hand:. Foto van forumlid

Sinn 903 incoming kreeg een mooie deal van een AD in Parijs

Timex voor de fun

image

En hopelijk goed nieuw omtrent de BB58 Blauw. Yeahhhh​:beer::grin:

29 likes