Het Grote Incoming topic (deel 3)

Aha, Dank voor de toelichting :+1:. Ik vroeg me al af of het een 2782 of een 2852 was.

1 like

Nu nog even geduldig zijn :expressionless:

Cal. 501 in mooie staat :heart_eyes:

19 likes

Weer een prachtexemplaar! Dacht even dat je alleen nog maar modern zou kopen, maar gelukkig is er ook nog vintage.

1 like

Binnen!
Nu eerst verder genieten van het mooie weer. Het NA topic volgt op een regenachtige dag wel.

Succes met wachten allemaal.

27 likes

Zojuist binnen. Lang gezocht en uiteindelijk gevonden. Invicta 9210. De veel gezochte hommage van de Yachtmaster.

2 likes

Dat zal nog best meevallen :slight_smile:

3 likes

Is dit geen Seamaster hommage? Yachtmaster heeft een coin edge bezel. O Yachmaster insert op Omega bezel hommage.
Had je toch beter deze kunnen nemen.


Zelf gehad was een leuk ding…

19mm Molequin bandjes gescoord voor de Grand Seiko! Can’t wait! :heart_eyes:

18 likes

Echt, echt heel gaaf. Schitterende klassieker :ok_hand: geniet ervan

1 like

Ik zag m en kon m niet aan mij voorbij laten gaan. Dit is eigenlijk de Aquis die ik het mooiste vind, en op staal :heart_eyes:

18 likes

Vintage Seiko gesp (met een vijfje er aan).

11 likes

Apart horloge maar ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet, in ieder geval eens wat anders. De Casio G-Shock GMW-B5000CS-1ER

10 likes

Mijn incoming bleek al binnen voordat ik wist dat die onderweg was.

Een Wolbrook horloge n.a.v. een Kickstarter project.
Had er meteen een extra bandje bij besteld voor de variatie.

10 likes

Heel anders. Denk dat je de eerste bent hier.
Waar heb je hem vandaan?

Benieuwd naar jouw NA topic!

Die is euh… anders. Ik heb vandaag zijn reguliere zwarte broertje binnengekregen.

Heel veel draagplezier van deze mooie Explorer :+1:t2:

1 like

Die gespen zijn ondertussen ook onbetaalbaar aan het worden. Ik zoek nog een KS gesp :grimacing:

1 like

Ik heb hem hier inderdaad nog niet voorbij zien komen. Hij komt binnen via een kennis in Japan, hopelijk heb ik hem over een week of twee!

Dankjewel! Tot nu toe dolgelukkig :smile:

1 like

Barton bandje binnen. Snel geleverd 18 juli besteld.

1 like