Aha, Dank voor de toelichting
. Ik vroeg me al af of het een 2782 of een 2852 was.
Weer een prachtexemplaar! Dacht even dat je alleen nog maar modern zou kopen, maar gelukkig is er ook nog vintage.
Binnen!
Nu eerst verder genieten van het mooie weer. Het NA topic volgt op een regenachtige dag wel.
Succes met wachten allemaal.
Zojuist binnen. Lang gezocht en uiteindelijk gevonden. Invicta 9210. De veel gezochte hommage van de Yachtmaster.
Dat zal nog best meevallen 
Is dit geen Seamaster hommage? Yachtmaster heeft een coin edge bezel. O Yachmaster insert op Omega bezel hommage.
Had je toch beter deze kunnen nemen.
Zelf gehad was een leuk ding…
Echt, echt heel gaaf. Schitterende klassieker
geniet ervan
Ik zag m en kon m niet aan mij voorbij laten gaan. Dit is eigenlijk de Aquis die ik het mooiste vind, en op staal 
Apart horloge maar ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet, in ieder geval eens wat anders. De Casio G-Shock GMW-B5000CS-1ER
Mijn incoming bleek al binnen voordat ik wist dat die onderweg was.
Een Wolbrook horloge n.a.v. een Kickstarter project.
Had er meteen een extra bandje bij besteld voor de variatie.
Heel anders. Denk dat je de eerste bent hier.
Waar heb je hem vandaan?
Benieuwd naar jouw NA topic!
Die is euh… anders. Ik heb vandaag zijn reguliere zwarte broertje binnengekregen.
Heel veel draagplezier van deze mooie Explorer 
Die gespen zijn ondertussen ook onbetaalbaar aan het worden. Ik zoek nog een KS gesp 
Ik heb hem hier inderdaad nog niet voorbij zien komen. Hij komt binnen via een kennis in Japan, hopelijk heb ik hem over een week of twee!
Dankjewel! Tot nu toe dolgelukkig 











