Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mooi!
Ook met deze band. Is het zwart of bruin?

1 like

Geen idee, het is niet mijn band en ik heb het ook alleen op een foto gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Ik ben nooit een nato liefhebber geweest omwille van het verhogen van de kast, en al het overtollige textiel. Hopelijk doen deze het beter: 2x een MN strap besteld voor een horloge die ik waarschijnlijk ergens eind dit jaar pas ga bestellen. Jaja, ik heb de zaakjes op orde. :sunglasses:

5 likes

Dat wordt een heerlijk arrowhead festival op de volgende meet :wink:

Mijn nieuwe is overigens een vroege 2852, 1954/55, met rotor automaat cal. 501 in plaats van de bumperautomaat dus maar nog met de 2782 ‘dome’ dial in plaats van de piepan dial. Serial 14,9mio en consistent met ref. 2852-5 :sunglasses:

Cutoff dome naar piepan dial zit voor de 2852 op ref. 2852-6 ongeveer, en serial 15mio.

3 likes

Aha, Dank voor de toelichting :+1:. Ik vroeg me al af of het een 2782 of een 2852 was.

1 like

Nu nog even geduldig zijn :expressionless:

Cal. 501 in mooie staat :heart_eyes:

19 likes

Weer een prachtexemplaar! Dacht even dat je alleen nog maar modern zou kopen, maar gelukkig is er ook nog vintage.

1 like

Binnen!
Nu eerst verder genieten van het mooie weer. Het NA topic volgt op een regenachtige dag wel.

Succes met wachten allemaal.

27 likes

Zojuist binnen. Lang gezocht en uiteindelijk gevonden. Invicta 9210. De veel gezochte hommage van de Yachtmaster.

2 likes

Dat zal nog best meevallen :slight_smile:

3 likes

Is dit geen Seamaster hommage? Yachtmaster heeft een coin edge bezel. O Yachmaster insert op Omega bezel hommage.
Had je toch beter deze kunnen nemen.


Zelf gehad was een leuk ding…

19mm Molequin bandjes gescoord voor de Grand Seiko! Can’t wait! :heart_eyes:

18 likes

Echt, echt heel gaaf. Schitterende klassieker :ok_hand: geniet ervan

1 like

Ik zag m en kon m niet aan mij voorbij laten gaan. Dit is eigenlijk de Aquis die ik het mooiste vind, en op staal :heart_eyes:

18 likes

Vintage Seiko gesp (met een vijfje er aan).

11 likes

Apart horloge maar ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet, in ieder geval eens wat anders. De Casio G-Shock GMW-B5000CS-1ER

10 likes

Mijn incoming bleek al binnen voordat ik wist dat die onderweg was.

Een Wolbrook horloge n.a.v. een Kickstarter project.
Had er meteen een extra bandje bij besteld voor de variatie.

10 likes

Heel anders. Denk dat je de eerste bent hier.
Waar heb je hem vandaan?

Benieuwd naar jouw NA topic!

Die is euh… anders. Ik heb vandaag zijn reguliere zwarte broertje binnengekregen.

Heel veel draagplezier van deze mooie Explorer :+1:t2:

1 like