Het Grote Incoming topic (deel 3)

Die gespen zijn ondertussen ook onbetaalbaar aan het worden. Ik zoek nog een KS gesp :grimacing:

1 like

Ik heb hem hier inderdaad nog niet voorbij zien komen. Hij komt binnen via een kennis in Japan, hopelijk heb ik hem over een week of twee!

Dankjewel! Tot nu toe dolgelukkig :smile:

1 like

Barton bandje binnen. Snel geleverd 18 juli besteld.

1 like

De nieuwe @Brunmontagne Representor net besteld :sunglasses:

17 likes

gaaf model, bevalt ie goed?

Ja, ben er blij mee … had nog de 1e “Early Bird” batch voor 129 Euro.
Dat voor een RVS kast, saffier glas, en Mecaquartz uurwerk geen slechte deal.
Extra bandje was wel meerprijs maar draagt lekker confortabel.

Het is een horloge met een duidelijk eigen gezicht maar voor mij had de secondenwijzer wel felrood mogen zijn ipv de donkere rode tint maar als dat alles is :sweat_smile:

1 like

Mooi bedrag en je hebt gelijk wat betreft de secondenwijzer. Ik heb zelf in het verleden een aantal horloges van Kickstarter gehaald. Laatste was de Kraken H2 van Hamtun, die had geweldige specs. Maar van allemaal heb ik alleen nog de Jacopo Dondi 24 uurs horloge en de Mica the Owen2.

Geniet ervan!

Haha dit was echt in precies 1 seconde besloten. Nog nooit in mijn handen gehad maar voor 100 euro kan er weinig misgaan denk ik.
Ben benieuwd hoe snel Rob nu is met zijn leveringen…

13 likes

Je brein is in staat om razendsnel beslissingen te maken dus 1 seconde is ruim genoeg om een weloverwogen keuze te maken :sweat_smile:

2 likes

Deze heeft.mijn zoon ook. werkelijk een prachtig 5je.
Goed gedaan… bandje is wel kut… mooie suède erop of een knallende rakker en gaaaaan.

6 likes

@GiveMeYourDough Ja daar kwam ik ook achter. Heb al veel gehoord over die 5’jes en was meer van de instelling dat ik die 100 euro beter kon sparen voor een exclusiever horloge maar deze bleef toch lonken.
@anon53002072EV Zou ik ook dezelfde wheelie skills krijgen als je zoon? :sweat_smile:

4 likes

Haha… kom dagje oefenen zou ik zeggen…

Mooie aanwinst kerel. Dat zeker

2 likes

Nog even wachten en dan komt deze hommage van Blancpain mijn kant op. blancpainBarakudastock Dit is natuurlijk een stockfoto; later volgen foto’s…de Fifty Fathoms Barakuda, 5008B-1130-B52A, Limited ed. 500pcs.


Tim Mosso doet een review…Barakuda (filmpje)

12 likes

Prachtig. Die wil ik ook, mocht je hem beu zijn, laat het me weten :smiley:

1 like

Handgemacht für meinen Cartier.

13 likes

Heel mooi !

1 like

Heel mooi. Ik heb nog even naar de blauwe variant gekeken, maar die is helaas al uitverkocht.

1 like

Jij ziet jouw Cartier dus als zijnde ‘mannelijk’? #doordenkertje

2 likes

Gokje: Kaufmann?