Why not? Wie is er nou de baas? Jij of je baas?
Zeker niet door laten tegenhouden. Als je mooie horloges hebt moet je die dragen wanneer jij wilt. Leven is te kort om overal rekening mee te houden.
Als het om horloges gaat dan ben ik de baas. Alles werk gerelateerd helaas hij. Het enige wat ik daaraan kan doen is voor mijzelf beginnen. Maar als ik bij opdrachtgever aankom met mijn TT Daytona met Maserati blue racing dial aankom dan gaat dat zeker de verkeerde indruk achterlaten vrees ik.
Kennelijk doe je het dan goed. Dat is een goede indruk
Omdenken, kom.
Dit inderdaad. Maakt juist een positieve indruk. Als iemand jaloers is, of er negatief op reageert is dat gewoon zielig gedrag.
True, maar eerlijk gezegd ben ik de afgelopen tijd wel meer gaan denken over de risico’s. Laatst las ik nog iets over iemand die in Amsterdam te grazen is genomen om zijn horloge. En gisteren nog iets vet baars gezien van een diefstal met wapens op een metrostation in Hongkong. Dat zet mij iig wel aan het denken
Dat is een heel ander logisch punt. Begrijp ik helemaal. Je moet uitkijken wat je waar draagt.
Ja helaas gaat dat zo in mijn branche iig. Ik zie genoeg consultants met een afgetrapte Volvo aankomen maar een uurtarief hanteren van heb ik je daar. Het is ook een beetje de Nederlandse cultuur, zo van: als de adviseur een dikke bak heeft dan betalen we kennelijk teveel voor zijn diensten
Onzin
Hoop dat mijn personeel een dikke auto huis en horloge hebben, is ze van harte gegund.
En als zij het goed hebben is dat alleen maar in mijn voordeel.
Absoluut en volledig mee eens.
Aankomen in een afgetrapte Renault clio doet m ook niet voor je imago.
Of een horloge iets toevoegd weet ik niet. Heb het gevoel van niet. Ik krijg er zelden opmerkingen over… en als je er al iets over hoort is t vaak sales. Daar heb je dan weer weinig mee te maken…
Leren bandje besteld. Eigenlijk tegen mijn principes in, om leer op een duiker te zetten. Maar vind deze stiekem wel mooi staan.
Ik heb een broertje van deze Alpha gehad. Waanzinnig mooi inclusief de caseback waardoor je het mooie uurwerk kan zien. Geniet ervan!
Tussen al dit geweld alhier van exclusief spul, een bescheiden “hip to be square” Lip T24 met stalen band.
Om de hang naar een Vratislavia Conceptum Avantgarde te stillen en omdat de pas aangeschafte T18 al bijna ten prooi aan de vrouw is gevallen…
(Maar dan met stalen band dus)
2 extra banden besteld.
Deze incoming. Na meerdere 6000 series te hebben van de 6139 toch een keer benieuwd naar een 7000 serie.
Seiko 6139 7020
Tja. Vroeger een bruine nighthawk gehad en dat was een erg fijn horloge…Had deze al lang in het vizier en was toe aan een grab and go watch met GMT functie.
duurt nog wel 3 a 4 weken maar heb nu al voorpret.
Dezelfde band heb ik op mijn promaster GMT world time, zo onwijs comfortabel en mooi, door de druppelvormige schakels geniet er van @dreski