Het Grote Incoming topic (deel 3)

Incomming.2 bandjes besteld voor oa de DS30.


6 likes

Gadverdamme zeg, wat is dit smerig lekker heej. Ik zou alles aan de kant schuiven en dat ding deze week nog gaan halen.

Kom, je wil het ook.

1 like

Summerklatser voor mij incoming!

22 likes

black-top-army-green-bottom-elite-silicone-elite-silicone-barton-watch-bands-20mm-gold-876319_200x260

Barton bandje in aantocht!

3 likes

Uit Drachten?

1 like

Toch maar gedaan.

afbeelding

25 likes

Yup, al vaker ‘zaken’ mee gedaan en forumlid.

1 like

Likewise, Frans is prima. Zag hem staan, fraaie chrono, heel veel plezier er mee Tom.

1 like

Dankjewel Cees. Heb toch wel een zwak voor dit merk. En jij veel draagplezier met de Omega gewenst!

1 like

Leuk voor erbij!

13 likes


:star_struck:

12 likes

Top man! :sunglasses::sunglasses:

1 like

En binnen! :heart_eyes:

Nu een BoR scoren.

37 likes

Met dit warme weer is staal wel lekkerder maar voor de looks: lekker op die painswick laten. :wink:

1 like

2 zelfs! De ene is welliswaar geen Rolex maar ik ben even enthousiast voor beide.


unnamed (1)

15 likes

Deze combi snap ik echt ff niet. Die eerste ga je toch nooit dragen met die 2e erbij?..

Daarbij zeg ik niet dat die eerste lelijk is al denk ik het wel , maar vooral dat die tweede mega mooi is…

3 likes

ZEKER dat ik die 1e ga dragen. Ik heb helaas geen geld voor een echte PN maar toen ik deze een keer in het echt zag was ik er meteen verliefd op geworden.

1 like

Het is ook een beetje een gelegenheids horloge die daytona. Ik heb momenteel een TT skydweller en dat is ook zo een waar de vonken vanaf springen :grin: maar daar kan ik gewoon niet mee naar mijn werk, vooral als mijn baas met een Breitling chronomat rondloopt.

Die Alpha heb ik vorige maand voor het eerst gezien in Puerto Banus Marbella, De eigenaar van Banus Time droeg hem zelf, verder in de winkel had hij alleen maar de duurste modellen van PP, AP, VC, Rolex. Maar hij was zo blij als een kind met zijn Alpha Paul Newman die hij op Ebay had besteld. Dat kon ik echt zo erg waarderen.

2 likes

Why not? Wie is er nou de baas? Jij of je baas?

1 like

Zeker niet door laten tegenhouden. Als je mooie horloges hebt moet je die dragen wanneer jij wilt. Leven is te kort om overal rekening mee te houden.

1 like