Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mooi die Molequin band. :ok_hand:
Kan zowel op de Sub als Speedy :+1:

2 likes

Aqua Terra :ok_hand:t2:

1 like

Onderweg :wink:

21 likes

Phoenix admiralty grey Nato voor de 14060.

24 likes

Gaaf!
Waar heb je deze besteld?

1 like

Mooi! :ok_hand:

1 like

onderweg … (want benieuwd hoe lang die klep en wijzers het vol gaan houden als daar constant met vingers aangezeten gaat worden)

4 likes

De zwarte die ik reeds binnen heb bij CWC. Je kunt ook bij Silvermans terecht bv. Prijzen verschillen nogal mbt verzenden en ben voor de admiralty grey uitgekomen bij esprit-nato.

Phoenix leverde ze uiteraard aan MoD op eerst de Seamaster 300 en later op de Milsub in deze grijze kleur. Hartstikke tof natuurlijk dat het zo ‘correct’ is. Maar de kwaliteit ervan…meh

6 likes

Ik vind de kwaliteit naadje, maar ze zitten wel heel lekker om een of andere reden :man_shrugging:

1 like

zie hier het resultaat na drie dagen. Je word er voor aankoop niet voor niets alvast voor gewaarschuwd.

3 likes

Ja, ik heb soortgelijke ervaringen, alhoewel het op een gegeven moment niet erger lijkt te worden.
Eigenlijk zou je iets anders verwachten van MoD spul, toch? :thinking:

1 like

Idd,daar zijn ook al pagina’s over volgeschreven. Wat ik nog bizarder vind is wat ze durven te vragen voor de verzending van een bandje van 13 eurootjes

1 like

Hier kun je ze ook bestellen overigens; duurt een paar dagen maar verder geen problemen mee gehad:

Enkelt per 10 en in de mix?

Nee, ze zijn er ook los :+1:

Edit, deze:

https://m.ebay.nl/itm/Genuine-Phoenix-Straps-MOD-NATO-UK-Admiralty-Grey-Black-Green-all-sizes-military-/124160652021?_mwBanner=1&_rdt=1

1 like

Dit is wat ik betaald heb. Op Ebay ben je 3 euro goedkoper uit. Kan ik wel mee leven. Maar heb je tip iig opgeslagen. Bedankt.

In bestelling …
(Mag ik er dan wel al mee shinen?)

2 likes

Alles bij elkaar 5 banden besteld. Nog ff een canvas erbij gekocht.

4 likes

Mijn aandelen Champions League schoten dit weekend omhoog. Daarom kon ik deze toch niet laten liggen. Lip heeft sale. Erg raar dat deze in de uitverkoop is en het exacte model met lederen band duurder is. Leren bandjes zat. Handig voor onder mijn werkpak…
image

9 likes

Het schoot me net te binnen dat ik nog een rubberen Vanguard band voor de Sub thuis heb, die ga ik ertussen duwen.

@Schoen, wil je heel even meekijken? Het is een Seiko. Echt.

10 likes