Geen idee… spannend komt morgen binnen, hij loopt in ieder geval nog wel
voor 175 euro de gok wel waard!
Gok zelf ook op een 7736
Update volgt!
Geen idee… spannend komt morgen binnen, hij loopt in ieder geval nog wel
voor 175 euro de gok wel waard!
Gok zelf ook op een 7736
Update volgt!
Ik dacht dat er ‘SybrenAnne’ op de plaat stond. 
Hommage deze.
Jammer.
Aliexpress had uitverkoop… 
Maar ze hebben toch wel leuke dingetjes op de horlogeafdeling. Gezien de reacties op het horloge heb ik wel vertrouwen op een leuke aankoop:
Komt zelfs tijdelijk met een gratis leren bandje… 
Ik heb 2 drukken incoming weken tegemoet!
Morgen begin ik met een bescheiden skx013
Vervolgens dinsdag een Seiko SLA021 ophalen
Als ik dan thuiskom ligt daar een (ja ik ben gezwicht voor alle spam)@Brunmontagne een groene representor voor me klaar…
En dan staat er voor de week er na ook nog een Oris Depth gauge op de planning
De hele collectie op z’n kop in een korte tijd😊
Een special delivery indeed, heel bijzonder!
Haha zo je bent lekker bezig Hein! Ik kijk erg uit naar je SLA. Mocht je nog een keer in de buurt zijn, rij dan zeker nog een keer langs voor een kopje koffie. 
Tja, moet die mooie horlogebox toch vol krijgen/houden😉. Ik zal zeker een na schrijven, en je hoort wel als ik in de buurt ben!
Nice!
Is dit custom made?
Ik mis taco zijn bijdrage hier nog steeds. 
Mooi! Watchgecko Besford? Ik heb er zelf ook twee, de groene en de donkerbruine, erg tevreden over de kwaliteit:
Tussen al dat dure geweld schaam ik me bijna om mijn Seiko SKZ209 Landshark hier te posten. Toch ben ik er blij mee, want het maakt mijn bescheiden collectie wel compleet.
Ik vind de Landshark een goed compromis. Persoonlijk heb ik niet zo veel met de dails van de meeste divers, ik vind daar de markeringen gewoon te grof. Ik snap de bedoeling er wel achter, maar ik ga toch nooit duiken… Wel ben ik vaker op het water te vinden, en daarmee spreekt me een interne compassbevel wel aan. Bovendien vind ik de wijzers wel mooi, al met al een hoop redenen om het horloge te bestellen.
Het hoeft niet duur te zijn om mooi te zijn. Ik vind hem gaaf! Die kompas ring erin is ook wel een leuke feature.
Lekker van genieten!
Hij lijkt wel een beetje op de SSC081, die ik ook heb. Maar ja, dat is weer geen automaat… De tijd zal het leren, welk horloge de meeste draagtijd krijgt.
Yep, helemaal!
Inderdaad een erg fraai bandje. Heb je die van jou al even en is hij wat verweerd? Want ik vind hem er bij jou nog een stuk mooier uitzien (maar kan ook het licht op de foto zijn).
Heb hem nu een maand of drie maar volgens mij is hij in die tijd niet erg van kleur veranderd.
het was een 7736
Maar wel een bijzonder horloge binnekort komt er een appart topic waarin hij wordt opgeknapt!
Volgende update volgt!