Het Grote Incoming topic (deel 3)

Tussen al dat dure geweld schaam ik me bijna om mijn Seiko SKZ209 Landshark hier te posten. Toch ben ik er blij mee, want het maakt mijn bescheiden collectie wel compleet.
Ik vind de Landshark een goed compromis. Persoonlijk heb ik niet zo veel met de dails van de meeste divers, ik vind daar de markeringen gewoon te grof. Ik snap de bedoeling er wel achter, maar ik ga toch nooit duiken… Wel ben ik vaker op het water te vinden, en daarmee spreekt me een interne compassbevel wel aan. Bovendien vind ik de wijzers wel mooi, al met al een hoop redenen om het horloge te bestellen.

20 likes

Het hoeft niet duur te zijn om mooi te zijn. Ik vind hem gaaf! Die kompas ring erin is ook wel een leuke feature.

Lekker van genieten!

2 likes

Hij lijkt wel een beetje op de SSC081, die ik ook heb. Maar ja, dat is weer geen automaat… De tijd zal het leren, welk horloge de meeste draagtijd krijgt.

Yep, helemaal!
Inderdaad een erg fraai bandje. Heb je die van jou al even en is hij wat verweerd? Want ik vind hem er bij jou nog een stuk mooier uitzien (maar kan ook het licht op de foto zijn).

Heb hem nu een maand of drie maar volgens mij is hij in die tijd niet erg van kleur veranderd.

het was een 7736

Maar wel een bijzonder horloge binnekort komt er een appart topic waarin hij wordt opgeknapt!

Volgende update volgt!

Yema Superman quartz op tropic besteld… had een waterdichte grab and go nodig en de Superman heeft mij altijd al aangesproken dus uiteindelijk de knoop maar doorgehakt

Screenshot 2020-08-31 at 21.59.55

17 likes

Leuk ding!

1 like

September, en ik hoop op tijd voor de verjaardag!

19 likes

Hele gave en unieke Midi zeg :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Dat is potdikkie een mooie Seiko zeg

3 likes

Damnnnnn dude

1 like

Ik vind dit topic wel echt een verademing op HF.
Gewoon vol met posts van mensen die zelf kunnen kiezen :ok_hand::ok_hand:

7 likes

Wat een gaaf horloge! Gefeliciteerd! Ik ging er meteen even naar zoeken en zie dat die ook hele aantrekkelijke specs heeft. Een LE toch? Weet je hoeveel stuks?

Zojuist een emailtje gestuurd naar Schaap & Citroen of ik deze morgen op kan komen halen. Kan niet wachten…

11 likes

Ik zou je mail maar kopiëren en naar alle vestigingen sturen. :sweat_smile:

1 like

Ik liep net over straat en iedereen dacht dat ik de nieuwe Rolex om had. :joy: :joy:
:partying_face:

11 likes

Mooi verhaal, het was gewoon ment to be!

Net bevestiging gehad, nu nog twee weekjes geduld🤩
afbeelding

20 likes