De Omega
Beetje veroorzaakt door de Seamaster 300m van Peter.
Ik reageerde op GMTPlus1, maar als je bericht er direct onder staat laat het forum niet zien dat het een reactie is; beetje raar eigenlijk.
De Omega
Beetje veroorzaakt door de Seamaster 300m van Peter.
Ik reageerde op GMTPlus1, maar als je bericht er direct onder staat laat het forum niet zien dat het een reactie is; beetje raar eigenlijk.
Ahaaa, daar komt dat dus door. Vraag ik me al jaren af .
Ik laat het weten, heb de 43,5 variant gehad, maar die vond ik te groot en dik Eens kijken hoe deze uitpakt😀
In de eerste versie van deze forumsoftware die gebruikt werd was het anders, dan stond er altijd bij dat het een reactie was. Was een “verbetering” in de tweede versie… Not
Gmtplus1 neemt er vast binnenkort ook weer afscheid van hem kennende Jouw kans dus
Haha, ja inderdaad. Ben zelfs bang dat dat veel te snel gaat zijn, ik moet sowieso eerst budget gaan creeren door dingen te verkopen. Niet iets waar ik heel goed in ben.
Overigens heb ik ook een heel sterke voorkeur voor een blauwe, zwart is niet zo mijn ding.
Schitterend
Gaaf man!
P.O blijft top.
Lijkt me een heel prettig formaat! Ik ben benieuwd naar je bevindingen t.z.t.
Nice!
Ik geloof niet dat ik deze eerder voorbij heb zien komen op HF. Maar heb een gok gewaagd op dit horloge; Creux Automatiq. Nu alleen nog wachten op de bracelet.
Cool! Ik wist niet dat het serieuze interesse was. Ik ben ook erg benieuwd
Wauw, gaaf!
Eindelijk eentje gekocht
Die hoort toch wel in jouw verzameling inderdaad .
Ik ben zeer benieuwd naar jouw recensie
Cool, waar heb je hem gevonden?
Mocht je hem (snel) beu zijn laat het me weten!