Via Facebook (Horlogefreaks). Wordt hopelijk binnenkort verzonden, maar ik zal je wel in m’n achterhoofd houden mocht hij weer vertrekken
Geen noodzaak voor de nieuwe Rolex OP 41 met dit alternatief
Really? Hmm. Waar?
Wie weet wat dit is?
Meuk?
Een Frankenseiko?
South African airforce model?
Watches2U. Vergeet diacount cide via nieuwsbrief niet
Vandaag weer 2 vintage Seiko’s (70’s) gescoord. Lekker begin van de vakantie (Je moet toch wat, want ergens naar toe gaan, dat dit er amper nog in…)
Een Seiko Lord Matic 5606-6070 met een mooie blauwe dail. Er is wel wat optisch opknapwerk aan (De orginele band is niet meer zo in allerbeste staat), maar ik ben toch al van plan dit juweeltje (25*) op leer te zetten.
En daarnaast nog een wat eenvoudigere Seiko 5 Sports 6319-6000 uit de jaren 70.
Wel met Duitse day/date aanduiding, die had ik nog niet.
Deze twee zijn meer voor de heb, dan dat ik ze zal dragen. Maar je weet het nooit, ik wissel nogal graag van horloge…
Met dank aan @Seamaster95 ook deze Timex besteld.
Ik leer het ook niet af he. Zit te dicht op de stijl van mijn Smiths PRS29… maar ik moet het toch proberen. Misschien vanwege de… vage gelijkenis met de Sinn 356?
kooppp die siiiiinnnnn
Als zelfs aan de fois gaat…
Ben benieuwd. Vind Timex wel sympathiek…
Nee-hee!!
Voel me prima in de regionen van enkele honderden euro’s. En voor enkele tienen wil ik die Timex wel zien. Wat je zegt, sympathiek merk, nooit eentje gehad.
We gaan het zien!
Leuk horloge maar een 6070? DIt is een heel andere kast toch?
Je hebt gelijk. Ik denk, dat ze een ander achterdeksel hebben gebruikt. Dit zou een 5606-8051 moeten zijn. De behuizing klopt wel. Maakt voor mij persoonlijk niet uit, mits het uurwerk dan maar goed is. We zullen het zien.
Ik denk dat het eerder een 5606-803x zou zijn aan de kast te zien Maar ik vrees dat het een beetje een samengesteld geheel is. Die wijzers kloppen denk ik ook niet en de band is ook niet origineel
Dat de band niet origineel is, daar zou ik mee kunnen leven. Maar dat het geen origineel horloge is, dat vind ik wel kwalijk. Ik ga meteen contact opzoeken met de verkoper. Dit had hij wel even mogen vermelden.
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? Wel jammer als het er niet bij vermeldt was.