Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mooi!. Er ligt al een nieuw bandje klaar :wink:.
Gr. Bertjan

Verschrikkelijk ding :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Heftig ja…aan de andere kant: niemand heeft hem verder gelukkig!

3 likes

lelijk 2.0 maar voor 8 dollar kon ik hem gewoonweg niet laten liggen.

2 likes

Aj’ Twents kan praat’n, moej’ nie laat’n!

Joepie.

4 likes

die taal is inderdaad wel even een dingetje. ik een geboren hagenees die opegeroeid is in brabant en volwassen geworden is (yeah right) in 020. Alles oost van utrecht is onverstaanbaar.

anyway, die rolex is dus wél geborsteld!?

1 like

Zoals inmiddels wel bekend erg blij met deze:

En inmiddels gecharmeerd door Einzeigers, daarom liggen (met dank aan een goede vriend voor het opvangen) inmiddels deze:

En deze te wachten:

25 likes

Die gele is heel gaaf! Post maar snel meer foto’s. :grin:

2 likes

Doe ik, waarschijnlijk komend weekeinde. :smiley::+1:

2 likes

Leuk man, ik ben benieuwd. :100:

1 like

Gisteren gelezen dat het achter de wijzerplaat allemaal kwalitatief erg teleurstellend is. Jij nog louter positieve ervaringen begrijp ik?

1 like

Je bedoelt dat je iemand zijn mening erover gelezen hebt…

3 likes

Yep.

1 like

En mijn baard nu ook.

1 like

Je plaatst gewoon willens en wetens een nep horloge. Niet echt iets wat je hier zou moeten willen doen.

Abnormaal duur idd…voor een weinig complex stukje staal. :confounded: Ps bij Cousins UK zijn ze van het huismerk een stuk goedkoper.

1 like

Mosterd na de maaltijd weer :rofl::rofl:

In mijn bedrijf heb ik geleerd dat goedkoop duurkoop betekent of kan betekenen. Ik kies dan liever voor bewezen kwaliteit, ondanks dat het huismerk van minimaal dezelfde kwaliteit kan zijn.

3 likes

Volledig mee eens…kwaliteit voor kwantiteit. Dan maar meer betalen…

Btw ik heb de Cousins versie eens gehad en die voldeed prima al vond ik de vorkjes niet geweldig passen waardoor je geen top grip had op de springbars. Maar die vorkjes zijn eenvoudig te vervangen (desnoods door Bergeon variant).

1 like

14 likes

Ik las het ook maar de Lunascope doet het vooralsnog uitstekend in een geweldige kast en ik maak me (met alle respect voor de experts hoor) over de komende horloges geen zorgen. De afwerking van de Salthora duiker is iig fantastisch. :+1:

Even ter illustratie, met dank aan @royke74 voor de foto’s. :pray::slightly_smiling_face:

11 likes