Het Grote Incoming topic (deel 3)

Deze besteld voor de zaterdagen bij het straten. Ben benieuwd hoelang die het vol gaat houden.

5 likes

14 likes

groot gelijk :ok_hand:
en alweer een forumlid die de mooiste Tudor weet te appreciëren :+1:

1 like

Lang :grin:

1 like

Mooi! Waar heb je hem gekocht?

Toe maar, het houdt niet op :yum::ok_hand:t2:

1 like

Weer een vintage quartz incoming.:grinning:

16 likes

Het gaat hard inderdaad :grin: Was hier al een tijd naar opzoek.

1 like

Via yahoo Japan. Daar heb ik m’n andere Superseville ook vandaan. Werkt op zich prima, maar je moet geen haast hebben om hem om de pols te hebben. Kan gerust nog 2 maandjes duren voordat die er uiteindelijk is. En je moet de invoerrechten ook niet vergeten :wink:

2 likes

Net twee Seiko’s binnen vanuit Buyee, die zijn inderdaad even onderweg geweest! Ik denk iets meer dan 2 maand in totaal

Had hem gezien, erg mooie staat. Enjoy!!

1 like

Rado Jubilar
Met originele doos

15 likes

@Eddio: Thanks! Zoals @jp3007 ook al zegt gaat het nog wel even duren, maar de voorpret is in ieder geval al begonnen :wink: .

1 like

Dat is wel heel lang 2 maanden. Heb ze zelf in een week of 2 vaak

6 weken bij de douane hier in Zaventem gelegen…

Maar damn, it was worth it:

Straks glaasje poetsen. Verder in perfecte staat. Zelfs de originele fabrieksbrushing zit onaangetast op de case

12 likes

Een bandje, nu het horloge nog :innocent:

7 likes

@Nring
Ligt dat aan mij, of lijken er de laatste tijd zoveel facet-horloges langs te komen?

Gaaf.

2 likes

Ja ik heb er laatst eentje verkocht en het kriebelde toch weer een beetje.:sweat_smile: Blijven ontzettend leuke horloges voor het bedrag.

1 like

afbeelding

Dure zooi, dure hobby, maar wel gemak bij bandenwisselen. Ik hoop dat het bevalt.

4 likes

rajasthan special!

5 likes