Het Grote Incoming topic (deel 3)

6 weken bij de douane hier in Zaventem gelegen…

Maar damn, it was worth it:

Straks glaasje poetsen. Verder in perfecte staat. Zelfs de originele fabrieksbrushing zit onaangetast op de case

12 likes

Een bandje, nu het horloge nog :innocent:

7 likes

@Nring
Ligt dat aan mij, of lijken er de laatste tijd zoveel facet-horloges langs te komen?

Gaaf.

2 likes

Ja ik heb er laatst eentje verkocht en het kriebelde toch weer een beetje.:sweat_smile: Blijven ontzettend leuke horloges voor het bedrag.

1 like

afbeelding

Dure zooi, dure hobby, maar wel gemak bij bandenwisselen. Ik hoop dat het bevalt.

4 likes

rajasthan special!

5 likes

Haha, het geld brandt soms in je zakken hè :laughing:

1 like

haha. ja ik was vandaag de hele dag in twente, het land van @HanDavinci. daar is alles zo goedkoop dat je geld overhoudt. snap wel dat die man met goud behangen is. dit is 1 van de 3 aankopen van vandaag. hoera

3 likes

Ik heb een Seiko AGAV751 Wired Two Face Basel 2011 gehad met zwaar gefacetteerd glas. Erg bijzonder!

afbeelding

Wow.

Nice! Ik heb de witte variant, bevalt goed. Alleen de strap voelde wel wat goedkoop aan, dus heb hem nu op struisvogel zitten :sunglasses: :

5 likes

Mooi!. Er ligt al een nieuw bandje klaar :wink:.
Gr. Bertjan

Verschrikkelijk ding :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Heftig ja…aan de andere kant: niemand heeft hem verder gelukkig!

3 likes

lelijk 2.0 maar voor 8 dollar kon ik hem gewoonweg niet laten liggen.

2 likes

Aj’ Twents kan praat’n, moej’ nie laat’n!

Joepie.

4 likes

die taal is inderdaad wel even een dingetje. ik een geboren hagenees die opegeroeid is in brabant en volwassen geworden is (yeah right) in 020. Alles oost van utrecht is onverstaanbaar.

anyway, die rolex is dus wél geborsteld!?

1 like

Zoals inmiddels wel bekend erg blij met deze:

En inmiddels gecharmeerd door Einzeigers, daarom liggen (met dank aan een goede vriend voor het opvangen) inmiddels deze:

En deze te wachten:

25 likes

Die gele is heel gaaf! Post maar snel meer foto’s. :grin:

2 likes

Doe ik, waarschijnlijk komend weekeinde. :smiley::+1:

2 likes