Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ben benieuwd!

7 likes

Misschien eens kijken op https://speedtimerkollektion.com Die heeft een boel Seiko onderdelen.

Vanguard blauw rubber incoming.

28 likes

Bandje voor de Seiko. Ook nog in het zwart, maar die gaat meteen het blauwe in ben ik bang…

8 likes

afbeelding

16 likes

Topper :+1:t2:

1 like

Bedankt voor de tip!

1 like

Vintage Seiko 2220. :grinning:

12 likes

zit je non stop op buyee? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik kijk gewoon af en toe en dit was een model waar ik al wat langer naar keek.

1 like

Nog eens een incoming :heart_eyes:

29 likes

Stukje graniet… :grin:

3 likes

Deze kunnen overnemen van @lance_explorer in een supersnelle deal.

Wordt mijn eerste Barton, ben benieuwd!

7 likes

Een mod werkstuk, november komt de titanium skx kast binnen… ik kan niet wachten. Zin in.!

15 likes

Wat een apart ding zeg. Klein formaat vermoed ik? En is de plaat echt van steen?

1 like

Op dit moment wordt ie geassembleerd !

3 likes

Ze bestaan in drie maten, dit is de grootste met 33 mm. Kast en wijzerplaat zijn één geheel, wijzerplaat is dus inderdaad ook van steen en kan er niet uit. Betekent wel dat het (gelijmde) glas eruit moet om de wijzers te verwijderen.
Hij doet het overigens niet, maar er zit een dertien in een dozijn eta quartz in, dus dat kan haast geen probleem wezen. :grin:

21% btw, invoerrechten zijn verwaarloosbaar, inklaringskosten verschillen per koerier maar tussen de 13 en 18 euro dacht ik. Douane wisselkoers voor de maand is 125.74 yen voor 1 euro.

Dus een klein rekenvoorbeeldje voor een horloge van 20.000 yen / 159.06 euro. 159.06 * 0,21 + 13 euro met postnl = 46.40 die je aan die dieven in Den Haag moet betalen.

37mm Mido uit de ‘50s incoming :star_struck:.

16 likes

Jaloers! Waar heb je die gevonden?

1 like