Wat een apart ding zeg. Klein formaat vermoed ik? En is de plaat echt van steen?
Ze bestaan in drie maten, dit is de grootste met 33 mm. Kast en wijzerplaat zijn één geheel, wijzerplaat is dus inderdaad ook van steen en kan er niet uit. Betekent wel dat het (gelijmde) glas eruit moet om de wijzers te verwijderen.
Hij doet het overigens niet, maar er zit een dertien in een dozijn eta quartz in, dus dat kan haast geen probleem wezen.
21% btw, invoerrechten zijn verwaarloosbaar, inklaringskosten verschillen per koerier maar tussen de 13 en 18 euro dacht ik. Douane wisselkoers voor de maand is 125.74 yen voor 1 euro.
Dus een klein rekenvoorbeeldje voor een horloge van 20.000 yen / 159.06 euro. 159.06 * 0,21 + 13 euro met postnl = 46.40 die je aan die dieven in Den Haag moet betalen.
Jaloers! Waar heb je die gevonden?
hier ga je geen spijnt van krijgen!
Dank! Hopelijk is het een mooi exemplaar. Het komt van Ebay.
Gefeliciteerd. Wat een supermooi model is dit! Heb een zoekopdracht opgeslagen, maar deze heb ik gemist.
Hopelijk voor jou is het een fraaie!
Ben benieuwd naar je ervaringen met de strapomarine mn strap.
Voor mij komt mijn 2e Tissot binnen, een T-Sport PRS Chronograph T468. Ik had nog behoefte aan een sportieve dresser, die wat kleiner is dan mijn Chrono XL.
En vanaf Japan komt nog een lekkere oude Hi-Beat Seiko naar Nederland. Maar daar is nog wel iets werk aan, dus foto’s komen achteraf in een nieuw topic.
Is dit de actuele foto van het horloge dat je gekocht hebt?
Zo ja, dan heb je helaas een neppert te pakken. De subdials staan te ver naar het midden. Vergelijk maar eens foto’s online.
Is dat niet relatief en heeft dat niet te maken met het formaat? Ik ben benieuwd hoe je dat ziet.
PRC 200 is maar in een formaat geleverd voor zover ik weet. Zo ziet een echte eruit, subdials staan veel verder naar de buitenrand:
Vergelijk verder de afwerking maar eens, de verf op de indexen zit er vreselijk slordig op, datumvenster heeft geen verdiept randje, positie van de datum klopt ook niet.
Zolang als ik op het forum actief ben komen van dat model hier al neppers voorbij. Best apart dat dit model zoveel nagemaakt is eigenlijk.
klopt, dit model is berucht vanwege de grote hoeveelheid neppers.
Geen idee waarom vooral dit model zo veel werd nagemaakt.
Geldt overigens voor wel meer modellen, Le Locle, Couturier, PRS 516…