Het Grote Incoming topic (deel 3)

Leuk ding volgens mij…plaatje? :rofl:

1 like
1 like

Oef mooi ding hoor…hoppa op de wishlist.

1 like

image

1 like

Zo liev :wink:

1 like

Der aktuelle Status ist: versandt.
Ihre Bestellung ist versandt.

Komt.Komt.Kom tie dan he! ( heb deze serieus keihard op de speakers atm) :joy:

komtiedan

1 like

Nieuw bandje met dan aan @Drebin :+1:

2 likes

Flink getraind Erik !

En tattoos. Kan snel gaan
:rofl:

1 like

Seiko Presage Sarx013 is onderweg from Japan.

6 likes

Net niet meer onderweg, zo snel ging die deal via het blauwe deel:

Twee jaar geleden op het spoor gezet door de FIFfer van @marnixmoed. Die wijzerplaat valt niet te fotograferen, die moet je echt zien en ook heel fraai zijn de geblauwde kroon en duikring!

11 likes

Net een hoogglans wortelnoten horlogedoos besteld. Het wordt weliswaar minimaal 4 weken wachten, maar dat is het wel waard.

Ik heb hem besteld met een grijzen voering en met wat luxere kussentjes dan de afbeeldingen hierboven. Het mooie is dat er dan 6 inpassen in plaats van 6 en ze in dezelfde kleur als de voering van de doos komen.

10 likes

Hoeveel horloges passen er nu in?

1 like

Kost 119,95 pond voor de doos met de 4 standaard kussentjes en de 6 luxere kussentjes zijn 3 pond per stuk. Dus totaal 137,95 pond, oftewel ongeveer €150. En dan komen er nog verzendkosten bij. Vind ik nog wel redelijk meevallen voor zo’n handgemaakt kwaliteitsproduct.

1 like

Is dat om je overleden horloges mee te begraven :crazy_face:

5 likes

:joy: :joy: Hoe zou jij het noemen dan, een horloge "box ofzoiets?

Gewoon horloge doos, maar moest meteen aan een andere doos denken :nerd_face:
Wel mooi dat notenhout :ok_hand:

1 like

Als mijn tijd is gekomen Duurt hopelijk nog wel een flinke tijd, dan zou ik het niet erg vinden om in zo’n doos (Wel een maatje groter :wink:) te moeten liggen. Dat is wel gaan in stijl :joy: :joy: .

1 like

Hoop ik niet dat ze mij in een te dure kist gaan gooien, kartonnen doos is wel ok :joy:
Ziet niemand niks meer van op 180cm diep :wink:

3 likes

Na een periode van relatieve rust zit ik plots helemaal in een ‘bang-for-bucks’ fase. Incoming:

15 likes