Nieuwe pilotstraps binnen van Bandrbands. Een zwarte canvas en een grijze strap van kalfsleer.
Ik denk dat ik de folded clasp omzet naar 1 van de 2.
Nieuwe pilotstraps binnen van Bandrbands. Een zwarte canvas en een grijze strap van kalfsleer.
Ik denk dat ik de folded clasp omzet naar 1 van de 2.
Ik denk dat hij dan niet meer lekker centreert Sven. De 12u kant is wat lang bij een ‘non-vouwsluiting’ strap is mijn ervaring.
Die canvas is trouwens!
De nieuwe straps hebben precies dezelfde afmetingen als het origineel.
Schitterende Tissot. Goede keuze!
Ik had het ook kunnen weten jou kennende eigenlijk
Ben benieuwd, leuk horloge om wat te switchen iig
Nu 6 ipv 4
Hoe bevallen de banden? Beetje goede kwaliteit? Ik wil er binnenkort ook 3 bestellen. Passen ze goed op de vouwsluiting?
Zelf zat ik ook te denken aan een zwarte Tactical pilot, een bruine leren en een donkerbruind croco.
Heren bedankt voor de 24 likes, maar ben bang dat hij weer terug gaat.
Op de plaatjes denk ik wow! Maar nu in het echt gezien te hebben vind ik zeker de kastvorm wat meevallen. Gaat binnen no time ook onder de krassen raken met zo’n lomperd als mij. Nee, next please!
Heel fraai overgenomen via HF of ergens anders gevonden?
Nee via uhrenlounge was die even een dagje voor ca 670 te krijgen. Nu weer 770 geloof ik .
Mocht je interesse hebben, anders stuur ik hem morgen sowieso terug
Die site is zeker eentje om in de gaten te houden, want schommelen continu met hun prijzen waar je soms flinke korting kan krijgen.
Wow
tegenvallen dus
Ik zie inderdaad net dat je hem alweer weg doet haha. Zonde!
Prachtig horloge die ik hopelijk nog eens op de kop hoop te tikken voor een leuke prijsje. Het is dat ik geen budget vrij heb op dit moment…
Op uhrenlounge staat hij er nog.
Hmm zei iemand laatst niet dat het geen blijver zou zijn? Wie was deze wijze man ook alweer?
Klopt ja haha, volgende keer overleg ik eerst met jou voor ik op de bestel knop druk.
Slim.
Weet je wat jij mooi zou vinden:
Mooie prijsje for you my friend