Het Grote Incoming topic (deel 3)

Seiko-62MAS-Watch-09-470x470

Voor mij is deze onderweg.

39 likes

Ik ben ook erg benieuwd. Vanaf de aankondiging zie ik er erg naar uit.
Mijn bedenkingen:

• prijs, is erg fors;
  • maat, voor mij beter 42mm;
  • lumen, erg jammer.

Maar de knaller is -zo hoop ik toch- strakke afwerking en de wijzerplaat.

We gaan het zien.

1 like

Dacht ik ook :sunglasses:

11 likes

Wat een gaaf horloge, zeg! Heb ik nooit gezien. Veel draagplezier!

100%

1 like

Heel mooi! Aan de prijs ook wel, maar je krijgt ook wat heb ik de indruk :blush: aanrader?

Erg mooi! Kende het merk niet… juist even op de website gekeken… Ik heb hem even bij mijn favorieten gezet :sunglasses:

2 likes

Heb er ook één onderweg, ik twijfelde al tussen Carapaz en Everest, maar schijnt dezelfde ontwerper te zijn. Daarbij was de Carapaz al iets goedkoper en helemaal nu met 15% korting… Tot slot is degene die ik wil van Everest al minimaal een half jaar uitverkocht en hebben ze geen idee wanneer die weer komt. De Everest wordt ook in Zwitserland gemaakt, dan naar de USA gestuurd, zogenaamd voor QC en dan weer naar de klant, nogal een omweg als die naar NL moet. Dus ook uit milieu oogpunt kreeg ik dat niet over mijn hart. Nu wachten en zeer benieuwd naar deze:

6 likes

Een doos of roll mag inderdaad ook wat kosten! Bedankt voor de tip alleszins :blush::+1:

2 likes

Ook maar besteld

Echt marmer, echt leer…
Geen poppenspul voor de hobby.

5 likes

Heel veel spijt dat ik de vorige geflipperd had. Met dank aan een mede HFer deze incoming. Deze gaat blijven! :smile:

13 likes

Lijkt me een mooie en idd handige manier om het horloge mooi te laten rusten in de nacht.

Denk ook handig voor foto’s .

Wel overdreven duur, lang getwijfeld daardoor.

1 like

Bol . com

Meteen in de actie want afgeprijsd zie ik nu, die heb ik mis gelopen. Scheelt je zowat de helft)

Ff scrollen voor de korting!
https://www.bol.com/nl/s/?searchtext=watch+stand&appliedSearchContextId=media_all&suggestFragment=&adjustedSection=&originalSection=&originalSearchContext=&searchContext=media_all&section=main&N=0&defaultSearchContext=media_all&voiceSearch=false

1 like

Binnen😅 afwerking boven verwachting, valt echt niet tegen. Alleen de indices op 12 uur staan uit het lood en de schroefjes van de band zaten muurvast. Toch goedgekomen🙂

3 likes

Nog een paar nachtjes slapen :wink:

De Seiko spb143. Stalenband gaat er gelijk af. Een Tropic rubbertje, Nato of leer er voor in plaats.

39 likes

Schitterend horloge! De originele metalen van banden zijn bij Seiko altijd een deceptie. Doen de horloges geen eer aan. Ik heb de SPB14x serie in mijn handen gehad. Originele rubberen band was echt top, de stalen band weer gewoon zwaar ruk. Groot gelijk dat je geen er direct afhaalt! Genoeg schitterende bandenopties beschikbaar! :sunglasses::+1:

De reviews zijn wel lovend over deze stalenband. Wat levels hoger is een veel gehoorde kreet. Ondanks dat, smeekt deze gewoon om veel verschillende bandjes :ok_hand:t2:

De band en sluiting zijn beter dan het ooit was maar nog steeds niet top.

Kom op. Da’s wel overdreven. Geen goed vergelijk ongetwijfeld:

Ik ken alleen de BoR van UncleSeiko en hoe mooi ik hem ook vind, hij is echt niet beter dan de Seiko-banden die ik ken. Even de Seiko5-banden erbuiten gelaten.

Die van mij komt hopelijk ergens aan het eind van de maand binnen! Ik ben ook nog op zoek naar een goede tropic strap. Iemand tips?