Whoops, deze zag ik niet aankomen… Maar wel absoluut incomming
Deze is ook incoming, vond het wel een leuk ding: Een Alba Field Gear Compass.
Ik had nog nooit zoiets gezien, en vond hem wel geinig.
Deze zag ik al van verre aankomen: de Seiko Presage Sharp Edged in blauw (SPB167J1).
Nu dus echt onderweg!
Super stoer
zeker, die heb je net voor m’n neus weggekaapt, als je hem zat bent, hoor ik het graag
Daar wil ik wel eens wat meer foto’s van zien als je hem hebt. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem nu echt mooi vindt. In Japan heet deze SARX077. Ik heb een hoop verschillende SARX modellen gehad. En die waren stuk voor stuk heel mooi en goed afgewerkt. Deze waren toen tussen de €550 en €700. Deze opvolger is wel meteen een stuk duurder.
Voor mij is deze onderweg.
Ik ben ook erg benieuwd. Vanaf de aankondiging zie ik er erg naar uit.
Mijn bedenkingen:
- prijs, is erg fors;
- maat, voor mij beter 42mm;
- lumen, erg jammer.
Maar de knaller is -zo hoop ik toch- strakke afwerking en de wijzerplaat.
We gaan het zien.
Wat een gaaf horloge, zeg! Heb ik nooit gezien. Veel draagplezier!
100%
Heel mooi! Aan de prijs ook wel, maar je krijgt ook wat heb ik de indruk aanrader?
Erg mooi! Kende het merk niet… juist even op de website gekeken… Ik heb hem even bij mijn favorieten gezet
Heb er ook één onderweg, ik twijfelde al tussen Carapaz en Everest, maar schijnt dezelfde ontwerper te zijn. Daarbij was de Carapaz al iets goedkoper en helemaal nu met 15% korting… Tot slot is degene die ik wil van Everest al minimaal een half jaar uitverkocht en hebben ze geen idee wanneer die weer komt. De Everest wordt ook in Zwitserland gemaakt, dan naar de USA gestuurd, zogenaamd voor QC en dan weer naar de klant, nogal een omweg als die naar NL moet. Dus ook uit milieu oogpunt kreeg ik dat niet over mijn hart. Nu wachten en zeer benieuwd naar deze:
Een doos of roll mag inderdaad ook wat kosten! Bedankt voor de tip alleszins
Heel veel spijt dat ik de vorige geflipperd had. Met dank aan een mede HFer deze incoming. Deze gaat blijven!
Lijkt me een mooie en idd handige manier om het horloge mooi te laten rusten in de nacht.
Denk ook handig voor foto’s .
Wel overdreven duur, lang getwijfeld daardoor.
Bol . com
Meteen in de actie want afgeprijsd zie ik nu, die heb ik mis gelopen. Scheelt je zowat de helft)
Ff scrollen voor de korting!
https://www.bol.com/nl/s/?searchtext=watch+stand&appliedSearchContextId=media_all&suggestFragment=&adjustedSection=&originalSection=&originalSearchContext=&searchContext=media_all§ion=main&N=0&defaultSearchContext=media_all&voiceSearch=false