Het Grote Incoming topic (deel 3)

Klopt er was er weer een beschikbaar. Het is meer een uitprobeersel voor mij dus als ik hem misschien weer flipper stuur ik je wel een pb.

1 like

Omdat ik zo lang moet wachten op mijn incoming Citizen Promaster NY0040-17LE, die volgende week moet arriveren:

Heb ik maar — als tussendoortje — de limited edition NY0087 gekocht, die deze week moet komen:

ny0087-13e
Je wordt bedankt, @lassale. :wink:

9 likes

De Sinn 104 was me toch iets te glimmend, dus er komt een toolwatch met een minder glimmende kast maar minstens zo’n mooie wijzerplaat voor in de plaats :slight_smile:

21 likes

The blowfish edition??

Sorry, weet niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk niet dan, maar ik ga het gelijk even opzoeken. Het is de 50th-anniversary edition.

Die is mooi zeg :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb een CrafterBlue rubber strap op mijn Seiko Sumo.
Topnotch

1 like

Ik verheug me vooral op de zoektocht naar geschikte banden, het staal gaat er waarschijnlijk snel af want dit lijkt me een echte bandenslet

1 like

We moeten toch iets langer geduld hebben. Ik had hem online besteld en betaald bij Brandfield. Er stond: “voor 23.00 uur besteld, morgen in huis” Echter kreeg ik enkel een bestelbevestiging, daarna werd het erg stil.

Bellen kon niet omdat de helpdesk i.v.m. corona thuis werkte. Na 2 dagen kreeg ik antwoord op mijn mail: " Sorry, het horloge is dubbel verkocht we annuleren uw order". Zucht…

Vandaag heb ik een mail naar Eugene van Baal b.v. gestuurd met de vraag of er een soortgelijke korting mogelijk was. En dat kon.

Toch koop ik liever bij plaatselijke winkels waar ik direct terecht kan voor garantie etc. en dus besloot ik om naar Kopmels in Doetinchem te gaan met het zelfde verhaal. Echter wilde ze van korting niets weten. Ik heb de prijs van van Baal voorgelegd, maar daar werd niet veel op uit gedaan. Vond het geen prettige zaak om te zijn erg stug en ik had het gevoel dat ze niet erg op mij zaten te wachten…dus helaas. Hij is vanuit Nijmegen onderweg hierheen :wink:

1 like

Dat denk ik zeker al is staal ook wel mooi moet ik zeggen…

1 like

Als ik het goed heb, gaat het bij de Blow Fish edition om Citizen Promaster NY0080-12E, waarvan de markers niet rond zijn. Ik heb de de NY0087-13EE besteld.

1 like

We gaan het zien, ik heb het tot nu toe enkel met foto’s moeten doen. Hij komt uit Duitsland, helaas geen B&R dealer in de buurt om hem in het echt bewonderen

1 like

Dit is toch die limited European edition? Je kan er nooit genoeg hebben :joy:!

1 like

Succes ermee en zie de foto’s wel verschijnen :+1:t2::muscle:t2:

Klopt! Het is de European 50th-anniversary edition, waarvan het schijnt maar 2000 zijn gemaakt.

Ja, had ik ook al een paar keer naar staan kijken. Maar mij leek de blaiwe toch wat mooier dan deze. Maar een special edition heeft ook wat natuurlijk. 50 jaar Citizen in Europa was de aanleiding.

Spaar je ze allemaal? Die full lume is best prijzig aan het worden…

1 like

Goed om te horen! Vrijdag komt hij al binnen :blush:

1 like

Incoming… Seiko QHL062Y

Dit ding straalt gewoon horloge geek liefhebberij uit. :grin:

16 likes

Lijkt wel een scoreboard die je ook bij basketbalwedstrijden ziet. Gefeliciteerd met je aanwinst. :grin:

1 like

Graag gedaan. Hij staat ook nog op de wishlist bij mij. Ik heb er ruimte voor.

De lumen versie met gouden bezel is uit logeren…

5 likes