Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ben ik niet van plan. Het zijn sowieso mijn allereerste Citizens ooit. Dus, ik weet nog niet hoe zij mij bevallen. Zij zien er in ieder geval erg goed uit.

De full lume ben ik zelf niet zo weg van trouwens. Komt voor mij net iets te vlak over qua uitstraling. De overige hebben meer variatie op de wijzerplaat waardoor de plaat er meer complex uit ziet. Met andere woorden, er is meer om naar te kijken. :grinning:

1 like

houdt wel even rekening met extra vertraging, mijn laatste aankoop is inmiddels al 2 weken onderweg en nog niet Japan uit.

cool!!!

1 like

Die gele is wel erg gaaf zeg!

1 like

De tracking van mijn vorige pakketje staat nu ook al een week stil :neutral_face:

1 like

Hier ook al. 18 maart vertrokken uit US. Vorige keer kreeg ik ook pas update na 1 week, nu duurt t alleen wat langer. Volgende keer gewoon Fedex, maandag verstuurd, woensdag in huis. En btw gewoon via smsje aftikken.

Ik denk dat ook fedex in deze tijd vertraging ondervindt.

We gaan het zien hoe lang het duurt.

Vorige week nog niet

1 like

Die heb ik nog wel dubbel voor je :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ze hebben het enorm druk. Dat kan de vertragingen verklaren.

Die heb ik ook nog wel dubbel.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze ken je ook wel toch? Beauty and youth special.

3 likes

Ben toch benieuwd, aangezien ik nieuw ben met Citizen: Wat is best prijzig? En hoeveel heeft hij eerst gekost?

Bij toeval had ik hem al op Amazon gezien, de NY0040-50W voor 248 euro. Dat valt me nog mee. :smiley:

https://www.amazon.nl/Citizen-CITIZEN-PROMASTER-DIVERS-mechanisch-NY0040-50W/dp/B07XYCHNKK/ref=sr_1_13?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&keywords=ny0040&qid=1586410729&sr=8-13

Ja nu nieuw weer verkrijgbaar. Paar jaar geleden iets van 160 nieuw.

1 like

Wil je zeggen dat de prijs voor een NY0040-50W (op staal dus) van €160 naar €248 in de afgelopen jaren is gestegen?

1 like

Ja. Te goedkoop in de markt gezet. Seiko is ook flink omhoog gegaan.

1 like

Ok, da’s dan wel een forse stijging. Seiko heeft gewoon klap van de molenwiek gekregen. Zij is niet goed wijs en jaagt haar klanten (zoals mij) naar de concurrent met haar belachelijke prijzen.

2 likes

8 likes