Het Grote Incoming topic (deel 3)

Nieuwe banden ? Zijn de andere te kort ?

1 like

Nee, ik vind dat Breitling wel tof erop staan :grinning:

1 like

Na lang wachten en twijfelen is deze incoming:

24 likes

Heb een goede deal kunnen maken via Van Baal.
De “Great White” Omega Seamaster 300 is inmiddels persoonlijk thuis afgeleverd!
WOW wat een pracht! :star_struck:

De zelfgemaakte plaatjes volgen later…

46 likes

Voor welke Breitling mien jong?

Dat valt mee, had ze eerder al tegen de 400 gezien. Blijkbaar is Citizen deze horloges toch weer gaan maken. In diverse reviews van een paar jaar geleden op Youtube zie je dat ze slecht of niet verkrijgbaar waren, wat nu met de SKX zo is.

Denk het niet, want die bestaat niet meer nieuw (Seiko SKX).

In welke staat? Ik moet hier wel even wachten tot er weer tolerantie voor de aanschaf van horloges komt, met zo’n beetje elke maand eentje nu :smile:

12 likes

Nice! Dat is waar ook. We hebben dezelfde. Vind je die Diver Pro 2 niks? Ik vind het juist wel mooi dat er geen tekst op staat.

1 like

Bij gebrek aan BreitBling :sparkles: Als ik zonder tekst wil draag ik 'm binnenste buiten :grin:

1 like

Moet ik ook eens halen die diver pro met ‘Breitling’ op, geeft het een extra vibe dat wel bij breitling hoort :grin:
Heb deze enkel met gesp nog liggen, maar wordt niet meer gebruikt sinds de vouwsluiting…

1 like

Dat kan niet daar staat ook Breitling en het type nummer van de band. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar wat is mis met de Diver Pro 2 die erop zit? Of gewoon even een verse halen? Had ik destijds ook gedaan.

Rubberen band voor de vouwsluiting is slechts 60 euro. Ik zeg doen! :sunglasses::+1:

Wil deze niet online bestellen, geeft me een reden om nog eens een ad binnen te stappen en nog wat moois te passen :laughing:

Na corona-tijden mss…

Niks mis, beetje saai hooguit

Of juist je AD on deze moeilijke tijden sponsoren. Ik heb gisteren ook even vers setje Breitling pushpins besteld, niet omdat het echt nodig was (heb er pushpins bij waarvan een originele Breitling pushpin), maar wilde graag twee nieuwe originele Breitling pushpins.:yum:

Support your locals!

Koop dan een bos bloemen bij een lokale teler ipv opscheppen over hoe je vier tientjes heb gesponsord aan een stel omhooggevallen miljonairs :rofl:

11 likes

Ik snap het even niet meer. Ik had het over het algemene prijsbeleid van Seiko (en indirect ook over de kill van de SKX).

Snap ik nu ik het zo terug lees… Ik bedoelde meer dat ondanks de grote prijsstigingen en misschien daarom ook juist, er geen concurrent is voor de Citizen Promaster Automatic. Waar kan je een ISO gecertifieerde diver kopen, met een reputatie ook nog, voor 160 tot 195 euro? En dan is de band ook nog eens best OK. Bijzonder.

1 like