Jammer… zeg eens heel zachtjes Han… doe s… aaaahhhh
Give me a smile sir Han… you go… gooo goooooo… do it…
Jammer… zeg eens heel zachtjes Han… doe s… aaaahhhh
Give me a smile sir Han… you go… gooo goooooo… do it…
Ik ken een uitdrukking voor deze uitspraken…
“Roeptoeteren”
Het altijd maar iets willen zeggen, ongeacht voorkennis over het onderwerp.
Gaat bij deze mooi op…
Gaaf! Hublot zie je hier nauwelijks voorbij komen. Veel plezier ermee.
Bedankt! Kon die 3 klokjes niet laten liggen voor dat bedrag.
Vind het opzich best een geinig model
Bedankt in ieder geval!
Die Omega is wel aardig
Veel plezier ermee alvast ja
Ik vind het ook altijd een vreemde niche, van die modellen die bij een statig merk komen maar dan net niet heel gewild zijn, omdat ze net uit de verkeerde periode komen of een net iets te vreemd ontwerp hebben
Zo zijn er naast Hublot nog wel een aantal merken die dit soort modellen hebben uit eerdere tijden.
Niet mijn smaak maar zeker geen slechte koop voor 350 euro. Is dat nog de originele band die er op zit, of een vervanger?
Goede deal wow, gun het je van harte
Dan was mij uitspraak wellicht te voorbarig. Mijn excuses…
Ze komen echt wel uit de black void van de jaren 90… volgens mij is er echt niets goeds gekomen uit de jaren 90 wat betreft looks.
Vraag me af of dit gaat verkopen of dat je er jaren later nog mee zit…
Vast iemand voor te vinden op catawiki!
Heb je ze al binnen en waar heb je ze gekocht? Leuk hoor! De Polaris is ook wel gaaf.
Ook niet mijn smaak, de band is nog origineel. Vroeger werden die voor de klant op maat gemaakt heb ik gelezen.
Ga van de week even de chronograaf functie laten nakijken, aangezien alles heel lang heeft stil gelegen. Is deels quartz met een mechanisch chronograaf gedeelte.
Heb ze net binnen, gekocht op marktplaats, heb daar ook ooit weleens een omega speedmaster date met panda wijzerplaat gekocht voor 300 euro.
Soms wel eens leuke deals te vinden
Damn, meestal zijn dit soort dingen te mooi om waar te zijn. Net als de Zenith EP van afgelopen week. Er zijn veel scammers maar fijn om te horen dat dit tegenwoordig toch nog mogelijk is.
Heel gaaf, van harte. Vind het wel een mooi model. Moet toch ook maar weer eens vaker marktplaats in de gaten houden als ik dit zo zie.
@koekoek @Tonnieb even toch positief nieuws. Het speedtimer boek uit Japan welke op 28 maart verzonden was is zojuist aangemeld bij de douane. Dus mischien heb je nog geluk als het nog net voor 2 april verstuurd is vanuit Japan.
Met de gitzwarte voorspelling voor de wereldeconomie door het IMF vanwege Covid-19 ga ik maar even de grote aankopen on hold zetten. Dan maar even sparen voor als we dit achter ons hebben.
Mijn Sumo is 6 april op de post gegaan.
Heb contact gehad met Solojapan, en die vroeg me geduld te hebben. Dus ik wacht het maar af.
Wel fijn voor jou dat het aangemeld is bij de douane.
Maar solojapan zit toch in spanje en niet in japan?