bij chrono heb ik deze gekocht:
er staat bij dat de verkoper is gevestigd in Fukuoka Japan.
1 like
Die van mij is tijdelijk MIA dus dat is een beetje jammer.
Wil je er toevallig eentje verkopen? 
Ben ze allemaal al kwijt 
Zo snel al?
Was een foto van een paar maanden geleden.
Bij Amazon staan ze nog wel te koop.

2 likes
Mijn sumo is nu ook aangemeld bij customs.
1 like
ah tof er zit toch beweging in!!!
Eindelijk
1 like
Is deze al binnen? Hoe bevalt hij?
1 like
Ja ik heb hem sinds zaterdag! Heel leuk voor de warmere dagen met dat fris blauwgrijs
ik heb hem gekocht als vakantiehorloge, dus 
Hij mist wel wat contrast tov de reguliere zwarte, maar het stoort mij alleszins niet. Maar op foto toont hij fletser dan in het echt.
20 likes
Top, geniet er van!
1 like
Komt goed, danku 

1 like
10 likes
Over contrast gesproken tussen de NA van gisteren en die van vandaag… 
2 likes









