Het Grote Incoming topic (deel 3)

Nog één maar dan uit de zon

9 likes

Haha ik koop gewoon wat ik mooi vind! :sunglasses:

1 like

Jaaaa hele grote blij :grin:

Mijn vintage grails zijn:

1. Rolex 1675 GMT uit 1978 op Jubilee
  2. Heuer Autavia 2664c GMT
  3. Rolex Oysterquartz 17000 uit 1978

En vandaag de nummer 2 binnengekregen! Mooie second execution editie uit 1969. Ik debk niet dat het de originele bezel is want deze is wel erg strak maar hij kan wel weer 50 jaar mee:wink:

Binnenkort meer!

40 likes

Wat een beauty.

1 like

Deze uit nieuwsgierigheid gekocht en net binnen, toch een verdraaid lekker horloge voor het geld en 300-400x zo goedkoop dan een Daytona

9 likes

Fantastische GMT!!

Heel gaaf, veel plezier ermee :grinning::+1:

1 like

Jezus wat een kanon :rofl:

2 likes

Zoiets :wink:

1 like

Ja, 't is een flinke, maar door de lug-to-lug van 48 mm is hij heel goed draagbaar (heb zojuist de band op maat gemaakt en het ‘beest’ om de pols gedaan).
Weegt trouwens 265 gram… :laughing:

2 likes

Intussen veel gedragen, gekocht, geruild en verkocht.
Alleen van de verkoop van m’n Kemmner Turtle had ik wat spijt. Die had ik eigenlijk nog een tijdje moeten houden.
Zag ik toevallig een Kemmner langskomen op MP!
Een deal met de vriendelijke verkoper gemaakt en snel in de bus.
Misschien wordt dit wel m’n vakantiehorloge (alhoewel, vakantie…??)!!
Mooie Hongkong-kast, goed afgeregelde 2824, ghost dial, leuke prijs: toch weer even genieten van deze Duitse duiker met z’n eigen gezicht!

8 likes

:drooling_face:

1 like

Fantastisch !! Ik vind dit zo gaaf :heart_eyes:

1 like

vanmiddag mijn Sumo ophalen bij de pakketdienst. Moet nog wel 111 euro customs betalen…:face_with_raised_eyebrow:
Komt die totaal op 545 euro.

Ik doe lekker mee :wink:

6 likes

Een beetje buitencategorie horloge besteld, verwacht hem overmorgen binnen (als de post tenminste op tijd levert), een Soyuz Constructor Premium. Vond het plaatje er gewoon leuk uitzien. Heb trouwens gezocht naar de automaat (RP 3641, 35 jewels) maar kon hier geen verdere info over vinden. Dus als iemand een idee heeft??

3 likes

En hij is binnen!

34 likes

Oakley GMT Stealth uit 2004

4 likes

Deze komt vanmiddag aan. Helgray Le Mans classic.

11 likes

19 likes

That’s a great Breitling Colt my friend :sunglasses: :+1:

3 likes