Vind ik ook!
Eigenlijk moet de tropic van de '65 eraan.
Die tapered super mooi.
Man man man 
Wat?
Ik vind die Everest / rubberB dingen echt hondslelijk.
En dit is prachtig.
Passend aan de kast vind ik mooier.
Ach, ieder zijn smaak natuurlijk. Ik zou zo’n GMT zonder twijfel als eerste op een jubilee knallen.
16570 incoming 







Zodra de lugs de goede afstand hebben tot de kast is er niks aan het handje. Zet je zo’n band op een BB is super lelijk omdat de lugholes op de verkeerde plek zitten.
Ik vind 't niks.
Een jubilee is meer’ luxury’ dan tool.
Juist, oyster staat hem veel beter! 

Ik ook.
Nee man. Top combi
Hear, hear. Dat is een trend die van mij weer mag verdwijnen.
Die Oris is jou niks te groot. 
Nee idd, vind ik ook. Thanks.
Gek genoeg vond ik dat de vorige 2x dat ik hem had wel…
Ben ook aan het twijfelen om er 1 te kopen 
Misschien omdat dit het nieuwe model is met de lugs dichter bij elkaar en rubber maakt hem minder kolossaal. Mooi trio trouwens 

Quarantaine kilo’s.
Smartwatch voor het vrouwtje, had al een Seiko Solar titanium voor haar gekocht drie jaar terug maar nu het weer mooi weer is en ze veel aan de wandel is en het leuk vind calorietjes en stappen te tellen deze maar aangeschaft. Gelukkig is ze er blij mee haha 
Het is een Galaxy watch active2