Smartwatch voor het vrouwtje, had al een Seiko Solar titanium voor haar gekocht drie jaar terug maar nu het weer mooi weer is en ze veel aan de wandel is en het leuk vind calorietjes en stappen te tellen deze maar aangeschaft. Gelukkig is ze er blij mee haha
Het is een Galaxy watch active2
Mooie plaat!
een mooie beads of rice van Geckota als ze die in 18mm hebben.
Lekker, man. Wij hebben wat meer van dat enthousiasme nodig…
Eens! FM3a?
Ik wacht ook nog op een horloge.
Heb de betreffende handelaar nog een week gegeven om het te leveren anders gaan we maar weer op zoek naar wat anders.
Ik ben een Pentax-mannetje en heb daar nog het nodige analoge en digitale spul van liggen. Ook nog een Nikon FG-setje. Maar een mooie Nikon retro-body is niet te versmaden.
Top! Erg geslaagd…
Beide merken maakten en maken mooie spullen. Hier hebben we digitale Pentaxen (K100D, K20D) gehad met AF primes van Pentax. Daarnaast diverse Nikons waaronder een F6 (spijt dat ik die ooit weer verkocht heb) en nu nog een D600 met wat leuk glas. Mooie hobby!
Ben benieuwd of er iets zinnigs in staat!
Meestal zijn dit soort aanvullingen en bijlagenmagazines 1 grote advertentie show met af en toe een kenniswerker er tussendoor.
Incoming. Helemaal gratis ook! Ik moet er bij aankomst alleen een review over schrijven, that’s all!
Wat je ook doet geef hem niet gratis weg binnen HF, krijg je achteraf veel gezeik mee
Mensen.
Zoektocht (lees spaar?) naar de ultieme flieger duurt mij te lang… dus is er mogelijk een wanhoop / paniek buy incoming.
Boldr Venture. Doen? Of is een Hamilton Mech bv 10 x beter?
Wie praat deze uit mijn hoofd? Waarom zou iemand ooit een BOLDR willen right?
Of moet ik het zien als een quick win, leuke field watch voor kinda weinig. Stiekem vink em wel leuk!
Kan je beter voor de Seiko fieldwatch uit t blauwe deel gaan.
Eens kijken of een metalen G-Shock leuk is…
(foto’s geknipt van @Eddio )
… een Ali-probeerseltje, helemaal op de gok gekocht en ook nog nooit een metalen 5610 in handen gehad. Ziet er wel geinig uit, vandaar. Spannend!
Misschien is het wel een catch & release.