
Nog nooit gezien, heel mooi!
NA: De titanium bandiet 

Gaaf! Komt ‘ie van Shucktheoyster?
Bij mijn volgende aanwinst kwam direct dit liedje naar boven:
En dat is ‘ie dan ook, de SLA021: Nice, Big & Chunky!
Waanzinnig ding! Van harte
Heb zelf vaak bij de advertentie in het blauwe deel stilgestaan en getwijfeld…
Geweldig wat een beest ! 
Deze is wel heel snel hier! Binnenkort maar eens proberen op de BB.

Wat is de diameter van deze?
Ziet er goed uit 
44mm
Waanzinnig mooi
Thanks 
Grote pols is vereist maar wat draagt zo’n titanium op rubber fantastisch!
Pooooh dat is mien toch een lekkere Panerai mien jong

Mooi horloge! Heb jij de date versie? Ik zou persoonlijk voor de no-date gaan (als verwijzing naar mijn huidige status
).
Ik begrijp alleen niet wat ze bedoelen met “Buckle, perlage finishing”. Ik zie een wat grove brush op de plaatjes, meer niet.













.
