Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mooi horloge! Heb jij de date versie? Ik zou persoonlijk voor de no-date gaan (als verwijzing naar mijn huidige status :slight_smile: ).

Ik begrijp alleen niet wat ze bedoelen met “Buckle, perlage finishing”. Ik zie een wat grove brush op de plaatjes, meer niet.

1 like

Antwoord: Ja!
Het is helaas niet wat ik ervan verwacht had. Op naar de volgende incoming. :wink:

Verkocht, spijt en weer te duur teruggekocht…
Mijn sporthorloge.

5 likes

Tof Remco! Je had nog niet genoeg blauw? :sunglasses:

1 like

Ik ben inderdaad gegaan voor de datum versie. Zonder vind ik net wat mooier, maar ik kijk zo vaak op mijn horloge naar de datum dat ik weet dat ik daar spijt van zou krijgen. En met no dates in het vooruitzicht maak ik mijn vrouw ook niet blij. :joy:

Een review staat op https://www.zaltekreviews.com/traska-freediver-ii/ met een foto van de perlage finish:

Een mooi extraatje!

2 likes

Dat vinden wij niet gek, dat vinden we bijzonder!

1 like

Hij is zwart :wink:

1 like

Welk type is dit?

1 like

Pam 127 “Fiddy”

1 like

15 likes

Oh. Excuus.

Die is ook erg cool. Ik heb die van @anon10817008HF weleens omgehad.

https://www.instagram.com/p/B6RVdjoHt_v/?igshid=ktgy0jci13l5

6 likes

Heb deze ook op mijn lijstje staan. Mooie kleur groen. Benieuwd hoe hij jou bevalt.

Mooi hoor, alleen wat groot voor mij helaas… Deze in 42mm en max 12,5mm hoogte graag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Voor mij waarschijnlijk ook :joy: maar doet me helemaal niks

De Submariner had als enige nog geen alternatieve banden optie. Straks dus wel. Vanguard rubber strap incoming! :sunglasses::+1:

7 likes

Oh, dat zal 'm leuk staan, @RLC! :surfing_man:

1 like

Ik ben benieuwd wat de levertijd is. Ik heb er namelijk in februari 1 besteld en 3 weken geleden deze uiteindelijk maar geannuleerd omdat de levertijd telkens verzet werd. :sweat_smile:

Ziet er sportief uit!

Leuk model van een merk met mooie geschiedenis! Goeie staat ook lijkt mij :ok_hand:

1 like

Man man ik kan de spanning hier voelen. Ik zou er een defibrillator naast zetten als je voor het eerst die pushpins eruit gaat proberen te wippen zonder beschadiging. Zal niet misstaan op een 114060👌

4 likes