Het Grote Incoming topic (deel 3)

Eruit is vaak niet het proleem. De lugs goed afplakken en gaan. De Metalen band er weer in krijgen is bij Tudor in ieder geval lastig en moet eigenlijk wel met een pincet springbar tool.

O dan zal dat bij mij ook wel gebeuren…zie net dat hij eind mei pas leverbaar is. Heb hem meteen geannuleerd.

1 like

Is toch een oude bekende Robert?

De Breitling?
Nee, eerste keer dat ik een dameshorloge koop haha.

:joy: de jaren beginnen te tellen bij mij

1 like

Dat is altijd een verrassing… :slightly_smiling_face:

1 like

Deel van de spanning he :wink:

Echt hè? :blush:

1 like

De trekker maar overgehaald voor de Seiko SBGX014.
Hij zal over enige tijd vast beter verkrijgbaar zijn, en weer enkele tientjes goedkoper.
Maar…ik…moet…die…hebben !!
:roll_eyes:

Als je geen geld over hebt voor de GS, dan komt dit redelijk in de buurt.

18 likes

Soort opvolger van de Sarb033 toch?

Opvolger zou ik niet zeggen. Grotere maat, ander caliber, andere crownguard, geen saffier jammer genoeg.
Grotere maat van krap 40mm is wel fijn, had nog ietsje meer gemogen.

Ik heb destijds 2 x SARB033 gehad maar telkens geflipperd vanwege te klein.

De Sarb033 is het zoals de Rolex Explorer I het perfecte formaat mijns inziens. Zeker voor zo’n dressy allrounder.

1 like

Daarbij speelt de omvang van de pols ook nog een rol hè.
Ik vind het een goede zet dat ze deze iets vergroot hebben.

1 like

Freesmachientje; voor als ik een keer drilled lugs wil maken, of een afgebroken schroef wil uitboren. Wil namelijk niet zo lekker met die gammele kolomboor van de aldi :laughing::laughing:

10 likes

Funky!

1 like

de SRPD61 geannuleerd en voor de SRPD63 gegaan. Vind de gouden wijzers en markers veel cooler. Kon deze ook bij Boumanonline kopen. Ik was daar een van de eerste klanten en heb een goede band met de eigenaar. gaat nog even duren want hij is niet op voorraad maar zo help ik de Nederlandse economie een beetje.

Als hij bevalt en deze band weer te koop is denk ik dat dit een mooie combi wordt.

19 likes

Paar bandjes van watchgecko besteld.

2 likes

Lekker maat, spannend voor ons

3 likes

Mijn eerste Quartz!

15 likes

Quartz of niet, wel een mooi horloge

1 like