Daarom ook gekocht! Vind de Heuer wijzerplaat en bezel wel gaaf
Dit vind ik een van de mooiste Breitlings die er is!
Is dat zo’n speciaal gehard stalen ding of heeft deze Traska die behandeling niet gehad?
Heb er zelf ook 1. Hoe loopt die van jou? Kleine kroon ook he?
Verder leuk ding… Vind de Kamasu net leuker.
Thanks… En 100% mee eens
Klopt, inderdaad, gehard staal. Stukje van hun website:
'Surgical grade stainless steel is already tough, but the application of our proprietary scratch-resistant coating makes it significantly tougher. Applied to all exterior steel surfaces, the coating prevents your watch from attracting the typical scratches and swirls that occur all too often during the rigors of an adventurous life. 316L steel measures around 200HV on the Vickers hardness scale — after our hardening treatment, we’re able to achieve a hardness rating of almost 1200HV.’
Heb hem een uurtje geleden gelijk gezet met de digitale klok. Morgen eens kijken hoe die het doet.
Kroon is inderdaad aan de kleine kant, maar gaat prima. Heb alle Mako I’s gehad, de Kamasu kan ik niks over zeggen al vind ik die rode En groene wel gaaf.
Cool.
Om de spanning erin te houden, ben inmiddels een paar weken voorzichtig in onderhandeling over een horloge die niet vaak voorbij komt. Hopelijk kan ik snel wat meer delen
Maak me gek!
Geef eens een voorzetje…
IWC Ingenieur ?
Handig ding, alleen maken ze wel veel geluid
Voorzetje…
GOA
Ah, alvast een minpuntje.
Ik leg de gehoorbescherming vast klaar.
Een Goa special?
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, heb je deze gekocht bij HBM?? je moet daar eens kijken naar de polijst machine die zijn daar heel erg goed, met een toerental regeling
hahaha wel een special maar niet uit Mumbai…
Cryptisch bedoeld. Ik houdt het ook even op cryptisch…
Zoals eerder al eens gezegd is de zoektocht het halve werk en dit was een beste zoektocht.