Mag je altijd eens sturen:sunglasses:
Staat genoteerd, helaas ben je niet de eerste
leuk klusje…
Nog iemand nodig om de tas te dragen / beveiliging??
Noot: doe de laatste optie maar niet, want dan zit je in een Juvenalis-dilemma (ik wil die GS namelijk nog liever dan jij)!
Ga je mee? Misschien heeft ie er nog wel eentje
Mooi!
Vast, maar ik geen GS budget…
Nice! Congrats, ben benieuwd!
Is er nu nog wat onderweg of heb je alles binnen?
Verse tool in aantocht!
Pic van een andere site geleend, besteld bij Cousins. Ik had de enkele versie al, maar je schroeft je leip wat betreft het verwisselen van de ponsjes. Ik houd die wel, dan heb ik straks 4 verschillende maten wijzeropdruk-ponsen paraat.
Serieuze Swiss Made spullen weer. Maar qua prijs kan het nog veel gekker, de Bergeon-versie is 8 keer zo duur.
Heb daar bij Breitling NL mee gewerkt, maar de nylon ponsjes van de Bergeon zijn te zacht - laten op alle wijzers een kringetje achter, dat je dan weer met Rodico weg moet deppen. Ik heb meer van Horotec en het is een beetje een huismerk aan het worden hier. Dat rood is ook best vrolijk.
Van de in Japan gekochte horloges heeft alleen de Bell-Matic Japan verlaten tot nu toe Maar door dat postnl treuzelde en door bevrijdingsdag krijg ik die pas woensdag.
Om gek van te worden…
En die bellmatic is nog wel zo tof
Maar goed, wat in het vat zit en zo…
Er is van mij ook al sinds begin maart een pakje onderweg naar spanje, en bij gebrek aan iemad die het daar aan wilde/kon aanpakken ook al weer sinds begin april onderweg terug, retour afzender. Gezeik…
Komt heus wel een keer goed, maar ondertussen.
Grrrr
Je hebt nooit genoeg tools…
Komt ook deels door mezelf. Ik heb ze daar in het warenhuis laten liggen om alles in 1x te laten opsturen, dat scheelt in verzend en import kosten. Als deze seikomatic er is laat ik het in 1x opsturen.
Deze zou ik ook graag eens proberen wat een topper is dat zoals al eerder gezegd, geniet ervan als je hem morgen ophaalt
Deze was echt nodig. Heb ook nog een handmatige (uit de losse hand dus) opdrukset, daar heb ik het mee geleerd. Dan is een tool als deze echt een eitje.
Voor sommige vintage horloges blijft de handmatige set essentieel, omdat er dan zo veel speling in het raderwerk - en verbuigingen in de wijzers - zitten, dat je een compromis moet zoeken. Volledig recht opdrukken is het dan net niet, soms.
Uit het losse handje klinkt lastig…
maar ik heb het nog nooit gedaan, dus geen referentiekader.
Maar dan nog, meer tools is beter😉
It’s nice to have options…
Hij blijft zo vet…! Online gescoord?