En binnen!
Van moment bestellen (Japan) tot moment afhalen (Bavel) 72 uur, waar ook nog een weekend in zit!
Even de kroon erin drukken/indraaien
Congrats! Mooie kleurstelling
Ja, overgenomen van iemand online
Da’s om de tijd stil te zetten voor de foto.
Dat kan met een Seiko
Mooie aanwinst!! Mag ik vragen waar je hem besteld hebt?
Is het dan zo moeilijk om een foto te maken met lopende secondenwijzer? Ik vind het geen gezicht een foto met uitgetrokken kroon. Ach ja, iedereen z’n eigen tik, toch?
Bij Shopping in Japan.
Mijn eerste aankoop daar, en zéér positief! Zal er zo een ervaringstopic van maken.
Snelle communicatie en verzending. En -voor dit moment- een scherpe prijs. Over een tijdje zullen ze wellicht een stuk goedkoper worden, en beter verkrijgbaar.
Dat is, voor deze tijden, zeker erg snel! Ook nog import kosten gekregen?
Gekregen niet, maar ik moest ze wel betalen
BTW € 86,30
Invoerrechten € 16,97
Handling € 17,55 (DHL)
Die invoerrechten moeten volgens mijn bescheiden mening € 0,00 zijn, dus heb ik bij DHL een claim ingediend.
Aha. DHL is inderdaad erg gortig met de handling.
Volgens de douane is het voor een horloge:
Prijs + 4,5% = X bedrag + 21% btw.
Post NL en DHL rekenen daar dus zelf ook nog iets bij…
Met een maximum van 80 cent per horloge; verwaarloosbaar dus.
BTW wordt wel berekend over het aankoopbedrag inclusief verzendkosten…
4,5% wat? Geen invoerrecht, vanuit Japan tenminste. Dat tarief is sinds 1 februari 2020 naar 0% gegaan voor horloges van niet-edele metalen.
Noot: 9101 zijn horloges van edele metalen
Mooi zeg, staat goed! En beter in het echt dan op de eerdere plaatjes. Veel plezier ermee!
Aha. Mijn navraag heb ik ergens vorig jaar gedaan, vergeet maar wat ik heb gezegd. Dat is dus veranderd!
Correct!
Als je naar Japan gaat om een horloge te bestellen kan je hem toch beter meteen meenemen?
Is dat de Transitional reference “68”?
Daar heb ik ook nog naar zitten kijken op die site.
Prachtige wijzerplaat en wijzers!
Welk bandje zit op dit horloge?
Erg mooi! Gave kleurstelling!