Ben benieuwd
Die heeft een opgelegd logo. Geen ‘68 dus, deze
Stond deze bij Ten2two?
Hamtun heb ik ook nog even naar gekeken, niet gedaan maar wel een gaaf horloge.
Jip
Iets merkloos maar wel mooie kwaliteit!
Ik vind het er wel mooi uitzien op de foto, beetje vintage gevoel.
Ja past bijzonder goed bij deze Speedy
Gefeliciteerd. Geweldige horloges!
Mooi Nils, goede kleur, stalen band erbij, daar ga je vast veel plezier aan beleven!
Dank je Peter
Jip…ben zeker van de stalen banden…rubber niet echt alhoewel deze schijnt zeer goed te zijn
Ben benieuwd naar de foto’s en je ervaring met de banden. Zelf ook een fan van stalen banden, de 65 is erg mooi op staal!
Ga mijn best doen
Ben benieuwd…vorige eigenaar heeft de stalen band nieuw gekocht maar niet gebruikt…zit nog in het plastic
Van @daffie wel eens gehoord dat de rubberen band super is…toch eerst even op rubber passen ook
Hey Nils…super keuze! Wat mij betreft nog steeds de mooiste Sixty-five.
De originele Tropic rubberen band is idd erg fijn en staat het model ook geweldig.
Benieuwd naar jouw ervaringen…
Thanks David
Ik ook
Ik heb de vorige keren gekeken en het niet gedaan.
Dit klokje blijft me toch trekken dus dit keer de trekker overgehaald en de gmt gekocht.
Deze is nog onderweg en gaat een van deze dagen bezorgd worden. Ik hoop morgen! Had er vorige keer geen plaatje bij geplaatst:
Nice
Gaaf zeg, referentienummer?
Oeh een Omega nummer weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar het betreft een fullsize Omega Seamaster professional 200m ook wel de ‘pre bond’ genoemd. Dit is de eerste generatie die gemaakt is in 88/89. Daarna kwam een andere versie uit met sword wijzers etc.