Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ben benieuwd :hugs:

35 likes

Die heeft een opgelegd logo. Geen ‘68 dus, deze :slight_smile:

1 like

Stond deze bij Ten2two?

1 like

Hamtun heb ik ook nog even naar gekeken, niet gedaan maar wel een gaaf horloge.

Jip :+1:t2:

1 like

Iets merkloos maar wel mooie kwaliteit!

1 like

Ik vind het er wel mooi uitzien op de foto, beetje vintage gevoel.

Ja past bijzonder goed bij deze Speedy

1 like

Gefeliciteerd. Geweldige horloges!

1 like

Mooi Nils, goede kleur, stalen band erbij, daar ga je vast veel plezier aan beleven!:+1:

1 like

Dank je Peter :+1:t2::smiley:

Jip…ben zeker van de stalen banden…rubber niet echt alhoewel deze schijnt zeer goed te zijn :ok_hand:t2::yum:

1 like

Ben benieuwd naar de foto’s en je ervaring met de banden. Zelf ook een fan van stalen banden, de 65 is erg mooi op staal!:heart_eyes::+1:

1 like

Ga mijn best doen :ok_hand:t2::yum:

Ben benieuwd…vorige eigenaar heeft de stalen band nieuw gekocht maar niet gebruikt…zit nog in het plastic :ok_hand:t2::hugs:

Van @daffie wel eens gehoord dat de rubberen band super is…toch eerst even op rubber passen ook :+1:t2:

2 likes

Hey Nils…super keuze! :ok_hand: Wat mij betreft nog steeds de mooiste Sixty-five.

De originele Tropic rubberen band is idd erg fijn en staat het model ook geweldig.

Benieuwd naar jouw ervaringen…:+1:

2 likes

Thanks David :+1:t2::smiley:

Ik ook :+1:t2::blush:

1 like

Ik heb de vorige keren gekeken en het niet gedaan.
Dit klokje blijft me toch trekken dus dit keer de trekker overgehaald en de gmt gekocht.

1 like

Deze is nog onderweg en gaat een van deze dagen bezorgd worden. Ik hoop morgen! Had er vorige keer geen plaatje bij geplaatst:

19 likes

Nice :sunglasses:

1 like

Gaaf zeg, referentienummer?

1 like

Oeh een Omega nummer weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar het betreft een fullsize Omega Seamaster professional 200m ook wel de ‘pre bond’ genoemd. Dit is de eerste generatie die gemaakt is in 88/89. Daarna kwam een andere versie uit met sword wijzers etc.

2 likes