Het Grote Incoming topic (deel 3)

Thanks. Wou eigenlijk ook graag een 300m net als die van jou maar de prijzen zijn flink gestegen zeg.

1 like

Erg cool! Komt in plaats van de Airman?

Ik zie het (Google is your friend) mooi dat vintage!

Het gaat opeens rap inderdaad. Voor mooie, volledige exemplaren betaal je inmiddels de hoofdprijs. Desalniettemin is die van jou ook geweldig mooi :facepunch:t3:

1 like

Deze Nomos club 36 gaat binnenkort op de post. Twijfelde tussen deze en een GS SBGX. Ik ben bang dat de GS misschien toch wat saai is. Ik mis wat speelsheid en ‘kleur’ in mijn collectie wat bijvoorbeeld ook de Squale in het verleden bracht met de gekleurde wijzer.
In mijn hoofd speel ik met nog wat veranderingen in de horlogedoos…dus even afwachten of dit een blijver is

17 likes

Net uitgepakt… echt mooi !

19 likes

Trench watch die door iemand verklungeld is tot zakhorloge… Omgekeerde wereld :flushed:
Voor een donorprijs, dus altijd handig voor onderdelen.
Mocht ik me nog eens vervelen (yeah right :laughing:) kan ik er altijd nog een project van maken. :sunglasses::sunglasses:

3 likes

Incoming Seiko 6119 uit 1968

9 likes

JDM Orient Tristar…

5 likes

is dit de GOA ?

1 like

nee… die GOA wordt dan echt wel.anders aangekondigt. Ik wacht nog op antwoord van de beste man. Helaas door corona zit er vertraging in.

edit: deze is een dagbesteding aankoop… oftewel verveelde me en was even aan het rondkijken.

Dan is het een nuttige dag besteding…:+1:
Het is een mooi exemplaar.

1 like

Haast klaar voor me, deze struisvogel band!!!

7 likes

Oef wat mooi. Waar komt hij aan te hangen?

1 like

Denkelijk aan m’n erredibi, showmodelletje:

3 likes

image

INCOMING!!!

Op Bevrijdingsdag kon ik maar aan 1 horloge denken die er nog eens moest komen.

Binnenkort de foto’s.

18 likes

Gaaf bandje!

1 like

De Hamilton PSR gold 1970 editie, ik hoop dat de juwelier hem snel binnen heeft.

15 likes

Incoming!!! Al duurt het nog een paar maandjes. Gyrewatch SeaCleaner, merk gestart door Bernard Werk (van Watching Magazine). Kast is van gerecycled plastic visnet gemaakt, en de band van gerecyclede pet-flessen.

4 likes

Ach wat cool van en voor Bernard! Ik heb een tijdje onder een steen gelegen, dus ken dit soort nieuwtjes (nog) niet eens. Ziet er vet uit. Heeft iets Blancpain-achtigs. Heel toolish duikertje. Wat is de maat Robin?