Het Grote Incoming topic (deel 3)

Het gekke was dat m’n pakketje uit Japan van 6 mei er al gisteren was en eerder werd bezorgt dan die van 2 april. Het lijkt momenteel nogal willekeurig allemaal. Ik zou op de Postnl international pagina kijken voor je track en tracé.

1 like

Dat is apart inderdaad…

:sunglasses:

21 likes

Gekkenhuis, ineens is SRPA in de bol geslagen (klinkt ook wel ‘n beetje als een virus). De komende twee weken zouden deze drie varianten moeten binnenkomen. Overdrijven is een vak! :muscle:t2:

SRPA23

SRPA27

SRPA29

En dat allemaal omdat ik de SRP703 mis die ik ooit heb verkocht… :sweat_smile:

13 likes


:sunglasses:

32 likes

Lekkere aanwinst :muscle:t2:

1 like

Gaaf! De 42mm versie?

1 like

Fijn horloge, heb hem nu zelf 1-2 maanden en ben nog steeds erg blij mee!:grin::+1:

1 like

Die is vet!

1 like

Yes. Ben ook blij! Nog even wachten tot hij mijn kant op komt. Met leren band er óók bij. Misschien laat ik ooit nog eens een custom bandje maken met de ijzerwaren die daar op zitten.

Ja, 42mm, die vind ik mooier. Voor mij klopt de 39mm niet op de een of andere manier.

4 likes

Ik heb deze incoming. Sportieve dresser. Komt naast mijn navitimer voor zakelijk gebruik!

57 likes

Lekker zeg!

1 like

De witte en blauwe heb ik ook.
De zwarte heb ik (nog) niet gekocht ivm leren bandje.

Zou het stalen bandje ook passen op de SRPA27?

1 like

Schitterende aanwinst! Dressy maar niet te :+1::blush:

Dat is de bedoeling idd. Niet te dresser voor mij. Naast de navitimer en de panerai past hij prima!

1 like

Ok, dit was niet echt de bedoeling maar onderstaand reisklokje incoming. Altijd al eentje van JLC willen hebben maar eigenlijk geen idee wat ik er mee moet. Zeker in Corona tijden lijkt dit vrij overbodig. Anyway, hij kwam voorbij en kon het niet weerlaten een laag bod te doen, wat dus genoeg bleek te zijn. :slight_smile:

10 likes

Ach, alleen de naam is al de moeite!
Zjeezjerlukoeltre, prachtig

1 like

Gezien, en je foto heeft wel meegeholpen in het keuzeproces, dus bij deze nog bedankt!

Ik kan tzt even bandjes over en weer wisselen, laat ‘t wel weten.

PS binnenkort maar een SRPA only topic starten, naast de SARBs en SARXen… :wink:

1 like

Het leuke aan deze modellen vind ik dat die me op een of andere manier aan de oude Seiko’s doet denken. Maar dan net een maatje groter.

Ik hoor dat héél graag.

Goed plan, doe ik mee

1 like

14 likes