Het leuke aan deze modellen vind ik dat die me op een of andere manier aan de oude Seiko’s doet denken. Maar dan net een maatje groter.
Ik hoor dat héél graag.
Goed plan, doe ik mee
Het leuke aan deze modellen vind ik dat die me op een of andere manier aan de oude Seiko’s doet denken. Maar dan net een maatje groter.
Ik hoor dat héél graag.
Goed plan, doe ik mee
Heel mooi
Prachtige omega!
Die zal je zeker gaan vermaken in de 3 uurtjes voordat je hem in het blauwe gedeelte knalt!
Is die er al?
Nou. Ben wel benieuwd. Vertel er eens iets over.
Zeker, alleen nog niet tot mijn tevredenheid. Er zit stof onder het glas. Ik ga er morgen eerst mee naar mijn horlogemaker. Als het alleen stof is en snel schoon te maken, dan laat ik dat doen en houd ik hem. Als er meer aan de hand is, bijv ook beschadigingen op de dial, dan gaat ie retour. Gelukkig heb ik m bij een trusted seller op chrono24 gekocht…
Ai. Dat is vervelend.
Die is echt oud.
Klopt. Bovendien heb ik het horloge met een recente service (maart 2020) gekocht. Dus gek dat er stof onder zit. Ik heb de verkoper al ingelicht. Hij zegt dat dat heel vaak voorkomt bij een service…
Wie wil er nou geen UG-Daytona-Speedy mix? Ah, geinig om eens te hebben.
Snap dat jullie patsertjes al voorbij dit honk zijn.
Hahah. Laat me lekker in mijn aankoopdrang wereldje.
Ken het hoor. Moest vandaag even wat hebben tegen de jeuk en toen maar weer wat bandjes besteld
Volgende week NA!!
Lekker belangrijk man.
Slordige horlogemaker…
Zelf net een NA binnen… een Vostokje. Als het goed is heb ik al een 24u “gmt” uurwerk binnen voor m. Even kijken wat ik ermee ga doen.