Jij snapt het.
Als je al een daytona hebt gehad en een UG bij een vriendje ziet.
Die plaat van dh kan daar niet tegen op
Jij snapt het.
Als je al een daytona hebt gehad en een UG bij een vriendje ziet.
Die plaat van dh kan daar niet tegen op
Ik vind die 1962 top. Hang ook boven de knop
Ben benieuwd naar je ervaringen. Lijkt me wat dik, maar dat kan dit type horloge hebben. Goede lugmaat aan 20mm (beter dan bij de 1964). Helaas niet standaard met zo’n leuke BoR zoals de 1964.
Maar heerlijke witte plaat, met een sandy strap gaat dat een zalige zomerse combi worden.
Enneuh… het blijft slechts 250 euro hé… veel waar voor geld!
Ik slaap er nog een nachtje over
Zo dacht ik er een jaartje terug ook over. En toen waren ze uitverkocht.
Kreeg vanmiddag een e-mail dat ze weer in stock zijn. Gaat niet lang duren en ze zijn er weer doorheen denk ik.
Er is al een keer een bestelling geannuleerd van me omdat ze niet meer op voorraad waren.
Hij kan inderdaad een hoop bandjes hebben.
Ok dan duw ik nu ook even door, wil naast de Sub en de Connie nog een speelse panda dial chrono, en voor dit geld kan je eigenlijk de bal niet mis slaan.
Klopt. 47mm lug 2 lug, dus dat is lekker
Je mist gewoon je Zep
Ik kan niet ontkennen dat ik laatst nog naar wat oude foto’s heb zitten kijken
Dan Henry timmert goed aan de weg!
Komt hier steeds vaker langs.
Gewoon veel waar voor je geld; heb zelf de 1939.
Cool! Quartz of Automaat?
Quartz.
Maar de chronowijzer tikt wel met iets van 3 tikken per seconde waardoor het toch een beetje mechanisch oogt.
Autsj, dat ziet er naar uit.
Helaas geldt dat voor de meeste horloges, je moet die dingen ook niet laten vallen
Klopt. Foutje… ik liep langs een deur en raakte de deur en toen viel hij op de grond. Helaas. Hij loopt nog wel.
Ben je over op affordable watch collecting?
Nee ik think dat he gewoon thought dat he wel een keer a Dan Henry wants to proberen.
En wie can blame him. Thing looks er toch best prima out