Het Grote Incoming topic (deel 3)

Lekker hoor! https://www.eulit.com/nl/alles/33/echt-hagedissenleer?number=E50797620232 leuk prijsje ook, hoe is de kwaliteit? :smiley:

2 likes

Topper! Ik zou niet twijfelen aan die prijs!

1 like

Dat is dan wel een fijne “service” geweest die ze 'm gegeven hebben in maart 2020. Is 'ie na demontage even door een afwasteiltje gehaald zeker?

:heart_eyes:

1 like

Nog een plaatje:

46 likes

Heel fraai exemplaar, gefeliciteerd. :ok_hand: En snel het andere bandje er weer op. :wink:

1 like

Bedankt, ja de Eulit blijft :slight_smile:

voor de Alpinist een strapcode

7 likes

Heerloik! Mag ik vragen wat je tegenwoordig voor een Omega Constellation in goede conditie betaald? Ben ook nog opzoek naar een dresser, maar die Datejusts van tegenwoordig gaan richting de 5k in goede conditie…

1 like

Deze was nog een stukje boven 2k… de handelaars vragen 2,5 tot 3k doorgaans. Dan hebben we het over écht goede. Mint plaat, messcherpe lugs,…

Juist dat is wat ik zoek! Dat is een leuke prijs net boven de 2k, goeie kanshebber als volgend horloge dus die Omega Constellation :wink:

1 like

WOW :heart_eyes: :heart_eyes::ok_hand:

1 like

Da’s balen zeg. Succes met de afwikkeling, en op zoek naar een andere!

Tja en met de groeiende collectie werd het ook weer eens tijd voor een mooie Rainer…:sunglasses:

image

21 likes

Jubilee band op mijn Pro Master Eco Drive gezet. Staat een stuk netter dan rubber

5 likes

8 likes

Oooh een 2000 supergaaf!

Nou moet je echt ophouden hoor :joy:

Ik herken die eettafel en lampen… Komt onze ex nou wederom jouw kant op?

1 like

:joy: Haha ja idd :man_shrugging:

1 like

Sinds 2 dagen in mijn bezit. Misschien niet het meest gewilde model van Cartier maar ik vind 'm mooi!

21 likes