Prachtig exemplaar …Jij hebt toch ook een type Omega die langere wijzers heeft dan deze? Of is die al weg bij jou?
Vandaag een Strela Chronograph 38mm besteld bij Poljot24.de. Nog een van de laatste (oude voorraad) met het Russische Poljot 3133 uurwerk. De nieuwere exemplaren zijn uitgerust met een Chinees ST19 (Seagull) uurwerk. Ben benieuwd!
En hij is binnen! Op dit model valt genoeg te bekijken. De tijd aflezen is wat lastig voor mijn oude ogen, maar dat is deze vergeven
SPL060P1
Goed weekend!
Voor de prijs van een SKX zojuist een Davosa Ternos GMT diver gekocht. Diameter van 39mm. Gaat gebruikt worden als allround horloge.
Gaaf model dit, kijk ik ook al langere tijd naar. Is wel Quartz of niet ?
Ja dit model wel. Er zijn ook andere varianten in de Ternos lijn die een automatisch uurwerk hebben. Die zijn echter wel 42mm en iets van 800/900 euro. Daarnaast is een Quartz uurwerk voor mij juist super handig. Ik wissel graag, soms wel 2 a 3 keer per dag. Gewoon lekker omdoen en geen rekening houden met opwinden, tijd/datum verzetten etc.
Ja klopt, zag deze ook in een pepsi uitvoering…de andere range is echt teveel geld vind ik persoonlijk.
Zie de foto’s wel tegemoet hier
Ja klopt. Persoonlijk vind ik de ‘Faux patina’ niet zo mooi passen bij de Pepsi variant. Dit is idd beter te doen qua prijs. Foto’s volgen zodra hij binnen is. Komt vanuit de UK.
Het zal een stalen UG band zijn… Maar of hij bij het horloge hoort…
Wel leuk. Alle UGs zijn +1.
Deze stijl GF band is nagenoeg alleen geleverd voor de White Shadow range dus acht die kans wel aanwezig. 100% zekerheid heb je natuurlijk nooit.
Mooie combi!
Zou kunnen hoor. Ik ken dit model zelf vooral op leer… en die ronde shadow met bracelet. Heb wel geleerd dat toen de zaken allemaal wat minder strikt geregeld waren.
Blijven leuke dingen. zeker dit design.
Ook de logo’s van UG lopen door elkaar. Deze bracelet heeft het 60s logo en het, en op de plaat staat een latere generatie.
Dit zijn hele fijne bandjes; tot nu toe de fijnste die ik heb gehad
Ja? Zijn ze het geld waar?