Het Grote Incoming topic (deel 3)

Zou vandaag al binnenkomen, maar vertraging bij PostNL. Hopelijk morgen meer geluk!

11 likes

Mooi :ok_hand: Jaren 30?

1 like

:thinking: Voor mij is er ook iets onderweg uit Duitsland, maar ik moet dus meer geduld gaan hebben dan ik eigenlijk heb…

Klopt! 1933 volgens het serienummer.

1 like

Leuk die oude exemplaren. Hoe groot is deze?
Ik heb twee Tissot’s uit '32 met een zelfde soort kast, maar die zijn maar 26 mm. Gelukkig heb ik vrij kleine polsen. :sweat_smile:

Via S&C een mooie deal kunnen slaan.

Model stond niet op de website maar stond al wel even op mijn radar.
Na een chatsessie met een medewerkster vandaag mailtje gekregen dat ze er alsnog 1tje gevonden hadden.
Had niet verwacht dat ze hier, zoals op alle Tissot’s op de website, ook 40% korting op gingen geven. Maar kijk, bij deze dus incoming…

10 likes

Kon het toch niet laten. Meteen verliefd op de prachtige wijzerplaat. Ook maar direct een rubber band erbij besteld. Moet toch beetje kunnen afwisselen :wink:

35 likes

Mooi! Een echte zomerknaller. Is dit de 39mm versie, en welke kleur rubber heb je besteld?

1 like

Thx! De 39,5 mm versie idd. Mooi maatje. Zwart!

1 like

Bedankt voor jouw foto’s en bandwissel. Staat hem goed!
Ik ben niet zo van de leren, rubberen bandjes > balls of steel!

En de witte is inderdaad ook mooi, die gaat vaak om de pols:

8 likes

Heel erg gaaf! Dit is ook een kansmaker hier nog voor de zomer! Benieuwd hoe je de 39,5mm vinden gaat!

1 like

Thx ben ook benieuwd! Compacte duikers zijn erg leuk. Groter kan, maar hoeft niet per se. We gaan het zien :sunglasses:

1 like

Deze is aangekomen, cool ding zeg :sunglasses:

26 likes

Leuk op die cognac band!

1 like

Twee stuks incoming, een Tissot PR516 en een slate grey Dan Henry.

14 likes

Leuk horloge hoor! Heb hem zelf gisteren binnengekregen.

7 likes

Wederom de Colt, maar de blauwe deze ronde :smiley:

23 likes

Nice!

Mijn staal is binnen, tilt de boel tot een meer draagbaar en vooral hoger niveau .

12 likes

Niet omdat hij mooi is, maar wel omdat het een technisch bla bla bla … M.a.w. mijn eerste Sinn, een UX volledig getegimenteerd.

24 likes

Erg mooi!:heart_eyes::+1:
Veel plezier ervan.
De laatste tijd een beetje verdiept in wat Sinn te bieden heeft, en er zitten enkele hele mooie tussen.
Volgend jaar misschien…

1 like