1171/633 band voor mijn Omega Speedmaster onderweg vanuit Zwitserland
Blijft een leuk model. Veel plezier ermee!
Tnx Metin Ben er nu al blij mee. Nog even wachten op de deutsche post
Ga je er ook een sportief bandje bij scoren? Ik had mijn ex op rubber
Ik heb ook het ouder model blauwe gehad. Die was zelfs iets mooier dan de nieuwe
Ik had mijn ex ook op rubber maar ik ben toch meer vd stalen banden. Misschien rubber met vouwsluiting wat voor me.
Deze weg gedaan om niet alleen zwart in collectie te hebben. Nu dus een blauwe om eens te proberen

Die is/was ook prachtig ja. Ik heb de gmt gehad maar daar waren issues mee, zelfs na reparatie onder garantie. @ElChueco weet dat nog wel
Nu dus maar weer een nieuwe.
Beauty!!!
Deze engelse klatser is onderweg! Erg gecharmeerd van het merk, wat Paul heeft gecreëerd. Klantenservice is top.
Strapcode? Zo ja, mag ik je vragen wat je ongeveer extra kwijt bent aan taxes, verzending etc?
Wat is dit precies?
Axios Ironclad. Nieuw merk uit Singapore met hun eerste model via Kickstarter. Die projecten had ik afgezworen maar toch gezwicht
Nice! Ken het nog niet. Ik ga even Googlen.
Het kan erger geloof mij. Proficiat Sven
3 keer exact hetzelfde model? Of telkens net iets anders? Saffier, veel patina etc. Moet echt een keer sparen voor een speedy. Staat al jaren bovenaan mn lijstje maar durf nog niet zoveel uit te geven.
1x standaad hesalite, 1x SpeedyTuesday, en nu weer een standaard hesalite. Wel op staal nu. Ik mis een bandenswapper
Ja die zijn fraai! Automaat deze toch? Mochten voor mij ietsje kleiner zijn maar verder
Klopt! Ga het zien als ie binnenkomt, ze zijn snel, wellicht morgen al!