Het Grote Incoming topic (deel 3)

1171/633 band voor mijn Omega Speedmaster onderweg vanuit Zwitserland :+1:t4:

7 likes

Blijft een leuk model. Veel plezier ermee!

1 like

Tnx Metin :smiley: Ben er nu al blij mee. Nog even wachten op de deutsche post :sweat_smile:

Ga je er ook een sportief bandje bij scoren? Ik had mijn ex op rubber :+1:

Ik heb ook het ouder model blauwe gehad. Die was zelfs iets mooier dan de nieuwe :smile:

6 likes

Ik had mijn ex ook op rubber maar ik ben toch meer vd stalen banden. Misschien rubber met vouwsluiting wat voor me.

Deze weg gedaan om niet alleen zwart in collectie te hebben. Nu dus een blauwe om eens te proberen :sweat_smile:

Die is/was ook prachtig ja. Ik heb de gmt gehad maar daar waren issues mee, zelfs na reparatie onder garantie. @ElChueco weet dat nog wel :grimacing:
Nu dus maar weer een nieuwe. :innocent:

2 likes

Beauty!!!

1 like

Deze engelse klatser is onderweg! Erg gecharmeerd van het merk, wat Paul heeft gecreëerd. Klantenservice is top.

8 likes

Ik zocht een zwarte duiker met een zeer specifiek lijstje aan wensen. Ik ben benieuwd :slightly_smiling_face:

13 likes

Strapcode? Zo ja, mag ik je vragen wat je ongeveer extra kwijt bent aan taxes, verzending etc?

1 like

DLWWATCHES curved rubber voor de SKXA :sunglasses:
Vers vanuit Singapore :singapore:

1 like

Wat is dit precies? :grin:

2 likes

Axios Ironclad. Nieuw merk uit Singapore met hun eerste model via Kickstarter. Die projecten had ik afgezworen maar toch gezwicht :sweat_smile:

1 like

Nice! Ken het nog niet. Ik ga even Googlen. :ok_hand:t3:

1 like

3x is scheepsrecht? :see_no_evil:

35 likes

:sweat_smile: Het kan erger geloof mij. Proficiat Sven :smiley:

1 like

3 keer exact hetzelfde model? Of telkens net iets anders? Saffier, veel patina etc. Moet echt een keer sparen voor een speedy. Staat al jaren bovenaan mn lijstje maar durf nog niet zoveel uit te geven. :sweat_smile:

1 like

1x standaad hesalite, 1x SpeedyTuesday, en nu weer een standaard hesalite. Wel op staal nu. Ik mis een bandenswapper :grin:

:beers:

3 likes

Ja die zijn fraai! Automaat deze toch? Mochten voor mij ietsje kleiner zijn maar verder :ok_hand:

1 like

:joy:

Klopt! Ga het zien als ie binnenkomt, ze zijn snel, wellicht morgen al!

1 like