Idd strapcode.
Ik heb in totaal betaald, €147.40 totaal volgens mijn afschrift.
Idd strapcode.
Ik heb in totaal betaald, €147.40 totaal volgens mijn afschrift.
Top! Dank voor je reactie. Ik wil nl een Angus Jubilee voor mijn green Sumo. (zal dan ietsje duurder uitkomen denk ik, maar wel de moeite waard.)
Die heb ik ook op een Sumo gehad, is een uitermate fijne band! Rob van Monsterwatches had die toen nog op voorraad, dus een mazzeltje mee gehad, maar zou hem bij Strapcode zelf zo weer bestellen!
Absoluut !
Sweet
Mooi horloge! De gegraveerde ceramic bezel ziet er op de foto ook erg mooi uit.
Besteld bij Gnomon? Ik zat gisteren toevallig nog naar de 20 ATMOS Ferrovia te kijken.
Yes Gnomon, als het goed is maandag in huis. Inmiddels ook mailtje van dhl gehad met kosten btw/invoerrechten en dat viel ook 100% mee…
Cool! Mooie bezel, ben benieuwd wat jouw ervaring is wat betreft het draagcomfort.
Na wat twijfelen tussen Tissot Gentleman blauw (automatic / quartz) en de Seiko cocktail blue moon, toch weer gezwicht voor de Seiko.
Die heb ik al eens gehad, maar vind die toch wel heel veel horloge voor je geld geven. Nu eens zien of ik hem langer kan bewaren.
wat is ie toch mooi zeg… Veel plezier alvast!!
Heb ik jouw GOA gemist, of heb je m nog niet binnen ?
Nee die heb je nog niet gemist. Langzaam proces maar er zit inmiddels wat schot in, hoop volgende week op definitief antwoord.
Zekers een mooie aanwinst! Gnomon zit in Singapore toch? Vrij snelle levering dan!
Gefeliciteerd! Lekkerrrrrr! De zwarte plaat zie je hier niet vaak. Meestal de blauwe verise. De enige die ik weet is die van @Zulu.
Er zwerven er nog wel een paar rond hier… Weet alleen zo niet wie hem hebben. Grappig om te zien dat deze modellen begin vorig jaar niet heel veel liefde kregen hier op het forum, en tegenwoordig toch wel wat fans hebben gekregen
Zeker weten! Ik wacht geduldig tot er één in het blauwe deel komt