Het Grote Incoming topic (deel 3)

Die is wel tof! Benieuwd na de foto’s als je hem binnen hebt.

1 like

Ik vind eigenlijk de glossy zwarte plaat met de meer oranje GMT-wijzer beter bij dit model passen dan de blauwe plaat met rode wijzer, dus de keuze was snel gemaakt :slight_smile:

2 likes

Yes! Nieuwe horloge incoming. Mooie daily voor het ruigere werk :hammer_and_pick: voldoet aan het wensenlijstje: GMT én world timer functie, onder de 42mm, geborstelde finish, eco-drive, zwarte wijzerplaat en goede leesbaarheid. Check :heavy_check_mark:

De citizen promaster GMT world timer (BJ7100-82e) :v:

Weekje levertijd :sweat_smile:

26 likes

Ik ga mijn eigen curved spring bars maken. Zonde als mijn coole bandjes tegen kastrand stuk schuren :sweat_smile:

image

15 likes

Neem je dan voor bijv een 20mm tussen de lugs een 21 of 22mm springbar? Aangezien deze door de buiging wat smaller wordt…

2 likes

Gewoon 20mm. Er is voldoende speling op de vering.

1 like

Heerlijk ding deze Citizen. :ok_hand:

Ben benieuwd. De schaarse reviews zijn lovend… Maar kon m in de Benelux nergens meer vinden. Dus nu in Spanje besteld. Ik zal er een NA aanmaken zodra deze binnen is. :ok_hand:

4 likes

28 likes

Glycine Combat Sub een keer proberen. Schijnt erg dun te dragen en lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen erover. Dit keer voor een bijzondere kleurencombi gekozen. De Golden Eye:

image

27 likes

Goeie smaak voor horloges heb je.

1 like

Dankjewel :grin:. Nog steeds een beetje zoekende maar heb een sterke voorkeur voor toolwatches en duikers van ongeveer 39/40mm.

2 likes

Nice! Ook een Guilty Pleasure voor mij :sunglasses:

1 like

Incoming!

15 likes

Weer een voorbeeld van een prachtige vintage Certina, dit is toch ondergewaardeerd merk he… Heel mooi!

1 like

De Combat Sub is inderdaad voor een duiker behoorlijk plat en draagt erg comfortabel.
Zeker een goede keuze.

1 like

Ja vind de certina en eterna beiden beetje ondergewaardeerd want hebben beiden echt prachtige horloges gemaakt vroeger!

1 like

Klopt! Beter zo eigenlijk, dan blijven ze betaalbaar :thinking:

1 like

Ja nu heb je nog pareltjes die binnen budget passen hahaha

Mooie plaat! Mooie kleuren ook.
Post gerust wat meer foto’s als je hem hebt! :smiley:

1 like