Het Grote Incoming topic (deel 3)

Bij mij exact hetzelfde… normaal gaat t vlot met postnl hier. Wachten op een NA sucks! :joy:

2 likes

Dit = 1 week vertraging. Laatst ook gehad met een pakketje uit :fr:

Ja, zeker als het niet loopt zoals normaal…

1 like

Mijn pakketje uit rusland kwam gister binnen. 6 weken.

Dit is gewoon binnen Nederland…volgende keer ga ik toch maar weer ophalen want dit is ook niets.

Ik heb op 23 maart een pakketje (incl. verzekering tot eur 5.500) verstuurd naar de US, laatste update is van 24 maart: verzonden naar land van bestemming. Sindsdien niets meer gehoord, klant pissig, case bij Paypal wegens niet leveren…zwaar %$##@%

2 likes

@koekoek,
had natuurlijk wel een reactie verwacht van de seiko politie…

8 likes

De Golden Champagne!
:star_struck:

7 likes

Axios

1 like

Dat is balen! Zijn het verzendbewijs ed wel voldoende voor de verzekering?

Ik hoop het wel, heb al zo vaak wat verstuurd wereldwijd en is nooit fout gegaan…tot deze keer dus

Thanks! Vanuit waar wordt er verzonden?

1 like

Dit is zeker :triumph::triumph::triumph: Wat als de klant zijn geld wordt geretourneerd en het horloge met vertraging wordt geleverd? Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht.

Hier op een na aan het wachten uit Duitsland. Vertraagd maar status staat nu op levering vandaag 18:00. We gaan het zien. Raar dat de koper niet bewust is van langere bezorgtijden🤔

Hij is mooi…:+1:

1 like

Normaal 4-6 weken…in die periode was men nog niet helemaal doordrongen van de impact van corona op bijv wereldwijde distributie

1 like

VS is echt een puinhoop; bij USPS gebeurt echt niks meer. Heb een pakje “onderweg” vanuit de VS. Laatste teken van leven: 13 April ergens in Chicago. Daar ligt het waarschijnlijk nog steeds… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

USPS en Chicago , brrrrr
Oude herinneringen komen naar boven .
Na 7 weken onvindbaar stond toch pardoes een bezorger met pakket voor de deur :+1:

1 like

Mooi ding!

1 like

Ik blijf de moed erin houden. :sweat_smile:

1 like

Heel gaaf!!

1 like

Het merk zit in Singapore. Mijn exemplaar komt ‘tweedehands’ van iemand uit Polen die het volledig nieuw aan mij heeft verzonden.

Ik draag het horloge nu een dagje en het bevalt me echt enorm. Heeft uiteraard veel design elementen van Rolex maar ze hebben er in mijn ogen een leuke eigen twist aan gegeven.

1 like